ksiazka tytuł: Zaufanie w relacjach Business-To-Business autor: Zieliński Marek
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Zaufanie w relacjach Business-To-Business

Perspektywa dynamiczna
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 9788374179966
Format: B5
Liczba stron: 226
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2019 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
27,00 zł

Monografia jest interesującą i nowatorską propozycją synchronicznego rozpatrywania charakteru zmian zaufania z obu stron relacji B2B. Za takową uznaję również próbę identyfikacji wpływu dynamiki zaufania na funkcjonowanie relacji B2B i na osiągane efekty. Autor wykazał kontekstowość, wielowymiarowości i pojemność znaczeniową zaufania w relacji. Podjął wysiłek zgłębienia tych zagadnień nie tylko na polu teoretycznym, ale i zaprojektował oraz przeprowadził badania eksploracyjne i eksplanacyjne.


Z recenzji prof. dr hab. Igi Rudawskiej