Zaufanie w relacjach Business-To-Business
Perspektywa dynamiczna
Wersja papierowa
Autor:
Zieliński Marek
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w PoznaniuISBN: 9788374179966
Format: B5
Liczba stron: 226
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2019 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
27,00 zł
Monografia jest interesującą i nowatorską propozycją synchronicznego rozpatrywania charakteru zmian zaufania z obu stron relacji B2B. Za takową uznaję również próbę identyfikacji wpływu dynamiki zaufania na funkcjonowanie relacji B2B i na osiągane efekty. Autor wykazał kontekstowość, wielowymiarowości i pojemność znaczeniową zaufania w relacji. Podjął wysiłek zgłębienia tych zagadnień nie tylko na polu teoretycznym, ale i zaprojektował oraz przeprowadził badania eksploracyjne i eksplanacyjne.
Z recenzji prof. dr hab. Igi Rudawskiej