Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Znaczenie efektywności działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa autor: red. Tomasz Żyminkowski, red. Halina Szulce
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Znaczenie efektywności działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa

Promocja!
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 978-83-7417-517-3
Liczba stron: 146
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2010 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
16,50 zł 7,50 zł

"Redaktorzy opracowania postawili sobie bardzo ambitny i jednocześnie trudny do zrealizowania cel, (..pokreślenie przydatności i znaczenia działań marketingowych w kształtowaniu wartości marketingowej przedsiębiorstwa. Do realizacji tego celu podeszli (...) w sposób holistyczny, uznając, że oba te zagadnienia, tj. ocena wartości przedsiębiorstwa oraz mierzenie efektywności marketingu stanowią (...) całość i należy je rozpatrywać łącznie. Przyjęcie takiego podejścia wydaje się ze wszech miar słuszne".
"(...) opracowanie (...) opiera się na badaniach pierwotnych dotyczących polskich przedsiębiorstw. Jest to ważne, bowiem stosunek polskich firm do marketingu i jego wpływu na wartość przedsiębiorstwa jest - w przeciwieństwie do firm zachodnich - obojętny, jeśli nie lekceważący. Przedstawienie tego zagadnienia w takim kontekście czyni analizowaną problematykę nie tylko ważną, ale ma także charakter nowatorski".
Z recenzji wydawniczej Profesora Edwarda Cyrsona


Wstęp
Rozdział 1
Istota i znaczenie wartości przedsiębiorstwa
1.1. Sposoby rozumienia wartości przedsiębiorstwa
1.2. Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstwa
Rozdział 2
Pojęcie i elementy wyznaczające efektywność marketingu
2.1. Rola marketingu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa
2.2. Efekty i nakłady na marketing
2.3. Istota efektywności marketingu
Rozdział 3
Możliwości mierzenia efektywności działań marketingowych firm
3.1. Koncepcje szacowania wyników marketingowych
3.2. Mierniki efektywności działań marketingowych
3.3. Uwarunkowania wykorzystania wskaźników efektywności działań
marketingowych
3.4. Relacje między działaniami marketingowymi a pozycją rynkową
przedsiębiorstwa
Rozdział 4
Sposoby pomiaru efektywności strategicznej i operacyjnej marketingu
4.1. Funkcje i metody pomiaru efektywności działań marketingowych
4.2. Pomiar efektywności strategicznej marketingu
4.3. Efektywność operacyjna marketingu
Rozdział 5
Wartość klienta jako miara efektywności marketingu
Rozdział 6
Wykorzystanie wskaźników efektywności działań marketingowych
w przedsiębiorstwach w świetle badań
6.1. Cel i metoda badań
6.2. Stosowanie miar efektywności działań marketingowych na poziomie
aktywności dotyczących produktu lub marki
6.3. Ocena i zastosowanie miar efektywności w obszarze strategii i polityki cen
6.4. Stosowanie miar efektywności działań marketingowych na poziomie
aktywności dotyczących komunikacji marketingowej
6.5. Znaczenie i przesłanki stosowania miar efektywnościowych na poziomie
dystrybucji i obsługi klienta
Rozdział 7
Czynniki kształtujące wykorzystanie miar efektywności działań marketingowych
w przedsiębiorstwach
Zakończenie
Bibliografia
Wykaz tabel, wykresów i rysunków
Załącznik - Ankieta

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier