Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Relacje na rynku business-to-business. Zeszyty naukowe 220 autor: red. nauk. Grzegorz Leszczyński, Bogna Pilarczyk
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Relacje na rynku business-to-business. Zeszyty naukowe 220

Rozwój, wartość, komunikacja
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 978-83-7417-693-4
Format: B5
Liczba stron: 193
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
21,00 zł

Zeszyt jest kierowany do osób prowadzących prace naukowe w zakresie tworzenia i rozwijania relacji między przedsiębiorstwami - szczególnie do pracowników uniwersytetów ekonomicznych oraz wydziałów zarządzania innych uczelni. Odbiorcami zeszytu mogą także być studenci wymienionych wcześniej uczelni, szczególnie studiów II stopnia, studiów podyplomowych i doktoranckich. Dotyczy to szerokiego grona studentów, którzy uczestniczą w zajęciach z marketingu przemysłowego, marketingu business-to-business, zachowań nabywców i zarządzania relacjami z klientami. Zeszyt Naukowy składa się z 15 artykułów, które zostały podzielone na trzy merytorycznie wydzielone części dotyczące podstawowych aspektów zarządzania relacji z klientami biznesowymi: budowaniu relacji, dostarczaniu wartości oraz komunikacji w ramach relacji.


ROZWÓJ RELACJI BUSINESS-TO-BUSINESS

Piotr Kwiatek
Wartości relacji na rynku business-to-business w kontekście strukturyzacji
Milena Ratajczak-Mrozek, Łukasz Małys
Współpraca formalna i nieformalna w ramach łańcucha dostaw a wyniki przedsiębiorstw - analiza empiryczna
Justyna Swiatowiec-Szczepańska
Znaczenie kontraktu w zarządzaniu relacjami na rynku B2B
Robert Szczepański
Kształtowanie relacji z podmiotami otoczenia na rynkach zagranicznych - wyniki badań
Zygmunt Waśkowski
Instytucjonalna struktura biznesu sportowego - ujęcie modelowe
Marek Zieliński
Emocje w relacjach B2B: podejmowanie decyzji zakupowych na rynku business-to-business
WARTOŚĆ W RELACJACH BUSINESS-TO-BUSINESS
Grzegorz Leszczyński
Dopasowanie a sprzedaż w relacjach business-to-business z perspektywy przedsiębiorstw produkcyjnych
Henryk Mruk
Wpływ relacji między marketingiem a sprzedażą na tworzenie wartości dla klientów instytucjonalnych
Renata Nestorowicz
Współpraca projektanta z producentem - wyzwania i szanse
Bogna Pilarczyk, Krzysztof Żywanowski
Wartość współtworzona jako innowacja w relacjach na rynku business-to-business

KOMUNIKACJA W RELACJACH BUSINESS-TO-BUSINESS

Aleksandra Kaniewska-Sęba
Zastosowanie eksperymentów w badaniu komunikacji w sferze business-to-business
Grzegorz Leszczyński, Marek Zieliński
Targi jako źródło informacji dla klientów instytucjonalnych
Przemysław Niewiadomski, Aleksandra Kaniewska-Sęba
Ocena poziomu luki kompetencyjnej wśród menedżerów sprzedaży - studia eksploracyjne branży budowy maszyn rolniczych
Anna Rogala
Znaczenie komunikacji i kompetencji komunikacyjnych sprzedawców w kształtowaniu relacji z klientami instytucjonalnymi
Łukasz Wysocki
Wykorzystanie mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej business-to-business

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier