Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Zarządzanie organizacjami usługowymi. Zeszyty naukowe 229 autor: red. nauk. Kazimierz Rogoziński, Aleksander Panasiuk
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Zarządzanie organizacjami usługowymi. Zeszyty naukowe 229

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 9788374177177
Format: B5
Liczba stron: 531
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: polski

Dostępność: aktualnie niedostępny
58,50 zł
Powiadom, gdy będzie dostępny
 
Powiadomienie o dostępności towaru
Obrazek ochronny
 

Kolejny wolumin z cyklu zatytułowanego: Zarządzanie organizacjami usługowymi, podobnie jaki pierwszy (wydany w 2010 roku), jest rezultatem współpracy naukowej Katedry Usług Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu z Wydziałem Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu SzczecińskiegoJak można się zorientować ze spisu treści, w pozostałych częściach tomu jest podejmowana zróżnicowana problematyka dotycząca zarządzania organizacjami usługowymi. Obejmuje ona nie tylko całe spektrum zagadnień związanych z funkcjonowaniem przedsiębiorstw usługowych, ale i z działalnością gospodarczą prowadzoną przez podmioty wykonujące usługi. Zamieszczony w książce zbiór artykułów daje również czytelnikom możliwość zorientowania się, co aktualnie przykuwa uwagę badaczy zajmujących się organizacjami usługowymi.
Kazimierz Rogoziński Aleksander Panasiuk


Wprowadzenie {Kazimierz Rogoziński, Aleksander Panasiuk)
KOMPETENCJE
Kazimierz Rogoziński
Kompetencje menedżera organizacji usługowej
Grażyna Broniewska
Usługi jako pole stosowania kompetencji emocjonalnych
Barbara Kożuch
Kompetencje menedżera organizacji sektora usług publicznych
Monika Dobska
Kompetencje i umocowanie prawne kierownika samodzielnego publicznego
zakładu opieki zdrowotnej
Marek Gnusowski
Kompetencje menedżera kancelarii prawnej
Magdalena Weinmann-Urbańska
Niewystarczalność kompetencji zawodowych doradcy handlowego w firmie
dealerskiej branży motoryzacyjnej
TEORIA, KULTURA, WARTOŚĆ
Kazimierz Rogoziński
Jedna kultura organizacji usługowej i cztery podstawowe kultury organizacyjne
Alicja Balcerak
Organizacja usługowa w perspektywie teorii złożoności
Dariusz Oczachowski
Autonomiczna teoria usług - jedna z utopii współczesnej nauki?
Anna Tokarz-Kocik
Teoretyczne aspekty zarządzania ryzykiem personalnym w przedsiębiorstwie
hotelarskim
Hanna Mackiewicz
Wartość usługi - ujęcie ekonomiczne i aksjologiczne
4 Spis treści
Anna Frankowska, Maria Danuta Głowacka
Kultura organizacyjna w jednostce świadczącej usługi medyczne
Katarzyna Ragin-Skorecka
Tożsamość a kultura organizacji usługowej
Paweł Chlipała
Rola kapitału intelektualnego w tworzeniu wartości dla usługobiorcy
NOWE TRENDY
Jan Fazlagić
Otwarte innowacje i crowdsourcing a innowacyjność w sektorze usług
Wiesław Urban
Pomiar jakości usług poprzez ocenę procesów i percepcji klientów
Elżbieta Skąpska
Usługa informacyjna jako rezultat współpracy międzyorganizacyjnej
Maciej Czapiewski, Agnieszka Tomaszewicz
Korzyści stosowania e-biznesu przez firmy sektora usług
Beata Kolny
Internet jako miejsce zakupu usług
Anna Wiktorowska-Jasik
Kompleksowa usługa logistyczna - innowacja czy standard w ofercie usługowej
przedsiębiorstw
Paweł Dobski
Przezwyciężenie industrialnego schematu zarządzania przez jakość w przedsiębiorstwie
handlu detalicznego
Richard Nicholls
Zarządzanie usługami a starzejące się społeczeństwo
Marek Chorzewski
Zarządzanie usługami formacyjnymi
Grażyna Bartkowiak
Zachowania prospołeczne jako źródło przyjęcia odpowiedzialności za usługodawcę
ZARZĄDZANIE MARKETINGOWE
Joanna Petrykowska
Wybrane aspekty komunikacji marketingowej w przedsiębiorstwach usługowych
funkcjonujących na terenie Polski
Beata Tarczydło
Budowanie wizerunku marki organizacji usługowej
Spis treści
Stanisława Jung-Konstanty
Uwarunkowania komunikowania się w organizacji usługowej świadczącej usługi
edukacyjne
Edyta Rudawska
Płeć jako determinanta lojalnych postaw klientów na rynku usług bankowych
Agnieszka Kwarcińska
Orientacja na odbiorców usług - przykład usług komunalnych
PRAKTYKA USŁUG I JEJ WYNIKI
Aleksander Panasiuk
Kształtowanie współpracy podmiotów gospodarki turystycznej w zakresie systemu
informacji turystycznej
Danuta Kunecka
Konsekwencje stosowania elastycznych form zatrudnienia w sektorze usług
Paweł Antonowicz
Przedsiębiorstwa usługowe w dobie kryzysu gospodarczego - retrospektywna
analiza upadłości przedsiębiorstw w sektorze usług w latach 2008-2010
Dariusz Kuczyński, Tomasz Taraszkiewicz
Dostosowanie modelu biznesowego organizacji usługowych do zmieniających się
warunków funkcjonowania
Paulina Urbanowicz
Koncepcje modyfikacji strategii podatkowych polskich przedsiębiorstw usługowych
USŁUGI PUBLICZNE
Anna Adamus-Matuszyńska, Michał Kapias
Wpływ etyki i kodeksów etycznych na zachowania pracowników samorządni terytorialnego
Wojciech Bąkowski
Udział interesariuszy komunikacji miejskiej w tworzeniu wartości usługi dla pasażera
Eugenia Panfiluk
Wyniki ekonomiczne działalności inwestycyjnej sektora publicznego w turystyce
Urszula Kobylińska
Zarys metody doskonalenia systemu zarządzania jakością w urzędach administracji samorządowej

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier