Współczesne wyzwania dla gospodarki turystycznej
ISBN: 978-83-7417-707-8
Format: B5
Liczba stron: 186
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2012 r.
Język: polski
Dostępność: aktualnie niedostępny
Prezentowany zbiór artykułów ma walory teoretyczne oraz poznawczo-aplikacyjne. Zawiera nie tylko założenia i rozwiązania teoretyczne podjętych problemów, ale także ilustracje empiryczne umożliwiające weryfikację przyjętych założeń i formułowanie zaleceń aplikacyjnych
Ze wstępu
Wstęp
Grzegorz Golembski
Kryzys ekonomiczny i jego wpływ na podaż usług turystycznych w Polsce
Agnieszka Niezgoda
Rola świadomości ekologicznej w zachowaniach konsumentów na rynku turystycznym
Marlena Bednarska
Cechy rynku pracy w turystyce jako bariery rozwoju gospodarki turystycznej
Marlena Bednarska, Marcin Olszewski
Oczekiwania studentów wobec pracodawców - implikacje dla przedsiębiorstw turystycznych
Piotr Zmyślony
Wykorzystanie metod heurystycznych w analizie strategicznej miasta w zakresie rozwoju
funkcji turystycznej
Justyna Majewska
Polityka turystyczna jako czynnik podnoszenia konkurencyjności obszarów recepcji
turystycznej
Łukasz Nawrot
Inwestycje turystyczne w odnawialne źródła energii na obszarach niezurbanizowanych
Marta Resiak-Urbanowicz
Analiza porównawcza systemów opieki zdrowotnej w wybranych krajach europejskich
w kontekście turystyki uzdrowiskowej
Ewa Markiewicz, Marta Resiak-Urbanowicz
Uwarunkowania kulturowe strategii produktu w uzdrowiskach węgierskich
Ewa Markiewicz
Kształtowanie produktu globalnego w przedsiębiorstwie hotelarskim - ujęcie składnikowe.
Studium empiryczne
Marcin Olszewski
Wykorzystanie wiedzy w procesie konkurowania przez jakość w przedsiębiorstwach
hotelarskich