Marketing oparty na wiedzy w świetle procesów decyzyjnych
ISBN: 978-83-7417-779-5
Format: B5
Liczba stron: 123
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
W monografii, którą oddajemy do Państwa rąk, została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia.
Wstęp (Wiesław Ciechomski)
Marketing oparty na wiedzy - ujęcie teoretyczne (Jan Fazlagić, Robert Romanowski)
Nowe media i techniki badawcze w badaniach rynkowych i marketingowych
(Katarzyna Wałków iak-Markiewicz)
Uzupełnianie się kompetencji w gospodarce opartej na wiedzy (Jan Fazlagić)
Wpływ nowoczesnych technologii na proces decyzyjny konsumenta (Andrzej
Szymkowiak)
Zarządzanie relacjami pomiędzy kluczowymi interesariuszami centrów handlowych (Jan Mikolajczyk)
Czynniki determinujące jakość usługi w handlu elektronicznym w świetle badań empirycznych (Paweł Dobski)
Wykorzystanie Internetu w kanałach dystrybucji produktów żywnościowych
(Wiesław Ciechomski)
Zakończenie (Robert Romanowski)
Noty o autorach