księgarnia ekonomiczna Poznań, księgarnia PWN,książki ekonomiczne, wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego, księgarnia w Poznaniu,wydawnictwo uep ekonomia, zarządzanie, finanse, ubezpieczenia, informatyka, nieruchomości, rachunkowość, lean, książka naukowa, Collegium Altum
Znaleziono 257 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania
|
|
Niniejsza książka jest próbą kontynuacji prac i zarazem wstępem do badań nad konwergencją i nierównościami ...
|
"Wprowadzenie do nauki o organizacji" to nowoczesny podręcznik, w którym - czerpiąc z klasycznych ujęć - zaprezentowano wiedzę ...
|
|
|
|
|
Głównym celem opracowania jest identyfikacja oraz modelowanie instrumentów i relacji przedsiębiorstw handlu detalicznego z interesariuszami ...
|
Tematem monografii są warunki, bariery, źródła finansowania oraz przejawy transformacji cyfrowej gmin. Jej celem jest diagnoza wykorzystywania ...
|
|
|
|
|
Niniejsze opracowanie składa się z czterech zasadniczych części: Podstawy myślenia strategicznego i analizy strategicznej przedsiębiorstwa ...
|
Niniejsza publikacja została przewidziana jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach realizowanych w ramach studiów pierwszego, drugiego stopnia ...
|
|
|
|
|
Podręcznik skierowany jest do studentów, jak i praktyków zajmujących się tematyką powierzchni magazynowych. Pierwsza ...
|
Celem monografii jest zbadanie od strony teoretycznej i empirycznej synchronizacji wahań koniunkturalnych we współczesnej gospodarce światowej ...
|
|
|
|
|
|
Okolicznościowym impulsem polecanej uwadze Czytelnika publikacji jest Jubileusz 70-lecia urodzin i 45-lecia pracy zawodowej uznanego i wybitnego naukowca ...
|
|
|
|
|
Teorie pieniądza były i są podłożem systemów pieniężnych określających zasady organizacyjne oraz normy ...
|
Instytucje, rozumiane jako reguły gry istniejące w otoczeniu, są jednym z czynników wpływających na sposób gospodarowania ...
|
|
|
|
|
Praca zawiera udaną identyfikację, analizę i syntezę istotnego problemu naukowego, fragmentarycznego rozpoznanego w literaturze polskiej ...
|
Wstęp
1. Epistemologiczna problematyka sporów o poznawczy status ekonomii
1.1. Obszar zainteresowań i cele badawcze
1.2. Perspektywa ...
|
|
|
|
|
CEL BADAŃ I HIPOTEZY BADAWCZE
1.Konsumpcja i tendencje rozwoju rynku żywności
2.Zagospodarowanie produktów ubocznych przetwórstwa ...
|
CZĘŚĆ I. Podatki w ujęciu retrospektywnym
Audyt podatkowy jako zewnętrzny mechanizm nadzorczy (Edyta Małecka-Ziembińska)
Opodatkowanie ...
|
|
|
|
|
W monografii poruszono wiele zagadnień, które mają nowatorski charakter miedzy innymi:
-zaprezentowano czynniki i koncepcje dyscypliny ...
|
Zasadniczym celem pracy jest prezentacja i ocena zagrożeń środowiskowych występujących na obszarach wiejskich, skali i charakteru ...
|
|
|
|
|
Głównym celem monografii jest identyfikacja i pomiar powiązań niepewności zatrudnienia z wybranymi aspektami pracy (stresem ...
|
Monografia porusza wybrane zagadnienia dotyczące korzystania z bankowości mobilnej przez klientów indywidualnych banków, wskazując ...
|
|
|
|
|
1.Pozyskiwanie i dobór pracowników
2.Zatrudnianie i organizowanie pracy
3.Wynagrodzenie i świadczenia pracownicze
4.Rozwój ...
|
1.Wstęp do ćwiczeń
2.Badanie wrażliwości sensorycznej
3.Metody wykrywania różnic
4.Metody skalowania
5.metody ...
|
|
|
|
|
Adresatami publikacji są przede wszystkim studenci uniwersytetów i szkół ekonomicznych, kierunków ekonomii i zarządzania ...
|
1.Dynamic perspective of academic values of modern University
2.Company s dynamic capacities in the light of environmental variability and complexity
3. ...
|
|
|
|
|
Czy istnieją granice rozwoju rynku nieruchomości ? Przez ostanie prawie 30 lat rynek nieruchomości rozwijał się w sposób ...
|
|
|
|
|
|
1.USŁUGI BANKOWE W POLSCE (Michał Jurek) 5
2.RACHUNKI I LOKATY BANKOWE KLIENTÓW INDYWIDU- ALNYCH (Anna Iwańczuk-Kaliska) 16
3.USŁUGI ...
|
1. Merchandising jako element zarządzania kategorią
1.1. Geneza i istota merchandisingu
1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – ...
|
|
|
|
|
Książka składa się z dziesięciu rozdziałów zawierających zadania dotyczące zagadnień, które ...
|
1.Perspektywy rozwoju rynku produktów ekologicznych
1.1.Postrzeganie produktów ekologicznych przez konsumentów
1.2.Praktyki i inicjatywy ...
|
|
|