Poznań

 

 
 
 

Wydawnictwo UEP

księgarnia ekonomiczna Poznań, księgarnia PWN,książki ekonomiczne, wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego, księgarnia w Poznaniu,wydawnictwo uep ekonomia, zarządzanie, finanse, ubezpieczenia, informatyka, nieruchomości, rachunkowość, lean, książka naukowa, Collegium Altum
10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 257 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Ekonomia Menedżerska  Zbiór zadań MD 370, Jankiewicz Jacek

Zbiór zadań został przygotowany przez pracowników Katedry Mikroekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – doświadczonych nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z ekonomii menedżerskiej oraz praktyków gospodarczych, którzy zweryfikowali przydatność przykładów i zadań w procesie edukacyjnym. Autorzy umiejętnie połączyli teorię ekonomii z praktyką podejmowania decyzji gospodarczych. W końcowej części publikacji przygotowano ... więcej

Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych , Jadwiga Majchrzak, Tadeusz Mendel

Poradnik pisania prac promocyjnych oraz innych opracowań naukowych wraz z przygotowaniem ich do obrony lub publikacji. Autor zebrał literaturę z zakresu metodyki opracowania prac, dodając uwagi własne wynikające z długoletniego doświadczenia w prowadzeniu seminariów kursowych, dyplomowych i magisterskich. Szczególną uwagę poświęcono organizacji procesu pisania prac promocyjnych i zasady ich opracowywania.

Marketing Międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw  MD 338, Hauke-Lopes A.,Ratajczak-Mrozek M.,Soniewicki M.,Wieczerzycki M

1.Studia przypadków: -IKEA -Disneyland -LEGO -OKNOPLAST -Peroni Nastro Azzurro -Netguru -brand24 -OTCF 2.Zadania: -Wpływ otoczenia zagranicznego na działalność marketingową firmy -Marketing partnerski na rynku międzynarodowym - koncepcja siedmiu rynków -Marketing partnerski na rynku międzynarodowym - zarządzanie portfelem nabywców -Wybór kraju ekspansji metodą analityczno-punktową -Standaryzacja i adaptacja działań marketingowych -Marketing narodowy -Strategia ... więcej

Mikrostruktura giełd papierów wartościowych, Małgorzata Doman

Ceny akcji na giełdach kształtują się pod wpływem wielu czynników. Należą do nich nie tylko napływające informacje i aktywność różnych grup inwestorów, ale także rozwiązania techniczne, organizacyjne i regulacje prawne. Mikrostruktura konkretnego tynku to zespół jego charakterystycznych cech i mechanizmów, które decydują o tym, w jaki sposób i na jakich warunkach oraz w jakim czasie są zawierane transakcje. Badania mikrostruktury ... więcej

Kapitał intelektualny w polskich powiatach, Fazlagić Jan

W najbliższych latach model rozwojowy polskiej gospodarki musi się radykalnie zmienić. Zmiany demograficznie, niestabilna sytuacja w otoczeniu międzynarodowym, a także zmiany w gospodarce (przemysł 4.0) sprawiają, że czynniki decydujące o przewadze konkurencyjnej polskich samorządów także będą się zmieniać. Spadek finansowania z funduszy unijnych będzie miał niebagatelny wpływ na budżety i strategie polskich samorządów. Rola szeroko rozumianych ... więcej

Makroekonomia Rynek w gospodarce ćwiczenia i przykłady MD 203, Baszyński A.,Piątek D.,Szarzec K.

1.Wprowadzenie do makroekonomii 2.Rachunek produktu krajowego brutto 3.Determinanty dochodu narodowego 4.Popyt globalny, państwo i handel zagraniczny 5.Równowaga gospodarcza 6.Wzrost gospodarczy 7.Cykl koniunkturalny 8.Bezrobocie 9.Inflacja

Produkty uboczne przetwórstwa owoców w projektowaniu żywności, Pachołek Bogdan

CEL BADAŃ I HIPOTEZY BADAWCZE 1.Konsumpcja i tendencje rozwoju rynku żywności 2.Zagospodarowanie produktów ubocznych przetwórstwa owoców w produkcji żywności 3.Uwarunkowania procesu projektowania żywności o cechach prozdrowotnych 4.Opracowanie koncepcji innowacyjnych wyrobów ciastkarskich z wykorzystaniem produktów ubocznych przetwórstwa owoców jagodowych 5.Perspektywy rozwoju badań nad projektowaniem żywności z wykorzystaniem produktów ubocznych

Marketing oparty na wiedzy w świetle procesów decyzyjnych, red.nauk. Wiesław Ciechomski, red.nauk. Robert Romanowski

W monografii, którą oddajemy do Państwa rąk, została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia. Wstęp (Wiesław Ciechomski) Marketing oparty na wiedzy ... więcej

Matematyka dla ekonomistów Zbiór zadań MD 268 wyd.5, Matłoka Marian
Scales Construction for Consumers' Personal Values , Piotr Tarka

The book refers to theory and practice of the measurement and scales construction in the area of personal values. The effective measurement and scales development is a cornerstone of the scientific and practical research progress. Interdisciplinary in application, book includes: - a discussion of the generał values and personal values across different social science disciplines, as well as their relationships with the human needs, motivations, attitudes and behaviors - types of personal values and their impact on the consumers‘ analysis and ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier