Wydawnictwo UEP
- siatka
- lista
Zbiór zadań został przygotowany przez pracowników Katedry Mikroekonomii Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu – doświadczonych nauczycieli akademickich prowadzących zajęcia z ekonomii menedżerskiej oraz praktyków gospodarczych, którzy zweryfikowali przydatność przykładów i zadań w procesie edukacyjnym. Autorzy umiejętnie połączyli teorię ekonomii z praktyką podejmowania decyzji gospodarczych. W końcowej części publikacji przygotowano ... |
Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych
14,00 zł
7,50 zł
Poradnik pisania prac promocyjnych oraz innych opracowań naukowych wraz z przygotowaniem ich do obrony lub publikacji. Autor zebrał literaturę z zakresu metodyki opracowania prac, dodając uwagi własne wynikające z długoletniego doświadczenia w prowadzeniu seminariów kursowych, dyplomowych i magisterskich. Szczególną uwagę poświęcono organizacji procesu pisania prac promocyjnych i zasady ich opracowywania. |
1.Studia przypadków: -IKEA -Disneyland -LEGO -OKNOPLAST -Peroni Nastro Azzurro -Netguru -brand24 -OTCF 2.Zadania: -Wpływ otoczenia zagranicznego na działalność marketingową firmy -Marketing partnerski na rynku międzynarodowym - koncepcja siedmiu rynków -Marketing partnerski na rynku międzynarodowym - zarządzanie portfelem nabywców -Wybór kraju ekspansji metodą analityczno-punktową -Standaryzacja i adaptacja działań marketingowych -Marketing narodowy -Strategia ... |
Mikrostruktura giełd papierów wartościowych
30,00 zł
7,50 zł
Ceny akcji na giełdach kształtują się pod wpływem wielu czynników. Należą do nich nie tylko napływające informacje i aktywność różnych grup inwestorów, ale także rozwiązania techniczne, organizacyjne i regulacje prawne. Mikrostruktura konkretnego tynku to zespół jego charakterystycznych cech i mechanizmów, które decydują o tym, w jaki sposób i na jakich warunkach oraz w jakim czasie są zawierane transakcje. Badania mikrostruktury ... |
W najbliższych latach model rozwojowy polskiej gospodarki musi się radykalnie zmienić. Zmiany demograficznie, niestabilna sytuacja w otoczeniu międzynarodowym, a także zmiany w gospodarce (przemysł 4.0) sprawiają, że czynniki decydujące o przewadze konkurencyjnej polskich samorządów także będą się zmieniać. Spadek finansowania z funduszy unijnych będzie miał niebagatelny wpływ na budżety i strategie polskich samorządów. Rola szeroko rozumianych ... |
1.Wprowadzenie do makroekonomii 2.Rachunek produktu krajowego brutto 3.Determinanty dochodu narodowego 4.Popyt globalny, państwo i handel zagraniczny 5.Równowaga gospodarcza 6.Wzrost gospodarczy 7.Cykl koniunkturalny 8.Bezrobocie 9.Inflacja |
CEL BADAŃ I HIPOTEZY BADAWCZE 1.Konsumpcja i tendencje rozwoju rynku żywności 2.Zagospodarowanie produktów ubocznych przetwórstwa owoców w produkcji żywności 3.Uwarunkowania procesu projektowania żywności o cechach prozdrowotnych 4.Opracowanie koncepcji innowacyjnych wyrobów ciastkarskich z wykorzystaniem produktów ubocznych przetwórstwa owoców jagodowych 5.Perspektywy rozwoju badań nad projektowaniem żywności z wykorzystaniem produktów ubocznych |
W monografii, którą oddajemy do Państwa rąk, została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia i rozwoju kapitału intelektualnego na poziomie przedsiębiorstwa (poziom mikro). Autorzy rozdziałów prezentują wiedzę obejmującą nauki o zarządzaniu, co pozwoliło kompleksowo przedstawić znaczenie marketingu opartego na wiedzy na poziomie przedsiębiorstw i ich otoczenia. Wstęp (Wiesław Ciechomski) Marketing oparty na wiedzy ... |
Scales Construction for Consumers' Personal Values
Methodological Aspects and Application
54,00 zł
7,50 zł
The book refers to theory and practice of the measurement and scales construction in the area of personal values. The effective measurement and scales development is a cornerstone of the scientific and practical research progress. Interdisciplinary in application, book includes: - a discussion of the generał values and personal values across different social science disciplines, as well as their relationships with the human needs, motivations, attitudes and behaviors - types of personal values and their impact on the consumers‘ analysis and ... |