Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "CeDeWu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 559 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 > >>
Od start-upu do potęgi, Pudło Piotr

Co motywuje najwybitniejszych przedsiębiorców do pracy? Pieniądze, uznanie czy może sława? Jakie ich cechy i sposób myślenia stanowią motor napędowy do podejmowanego wysiłku? Czy przedsiębiorcy-innowatorzy to ludzie charakteryzujący się jakimiś szczególnymi cechami? Autorskie badania wskazują, iż posiadane wartości mają kluczowe znaczenie zarówno w odniesieniu do posiadanego sensu życia, jak i do osiąganych wyników biznesowych. ... więcej

Analiza kosztów spółdzielni i wspólnot mieszkaniowych., Skoczylas Wanda, Dudziak Beata

Zarządzanie zrównoważonym rozwojem wymaga szczególnego podejścia do analizy działalności gospodarczej, w tym do analizy kosztów. Troska o ochronę środowiska wiąże się z wdrażaniem szeregu rozwiązań ekologicznych w zarządzaniu nieruchomościami. Dotyczą one nie tylko zarządzania operacyjnego, ale też działań modernizacyjnych. Statyczne zarządzanie nieruchomościami ewoluuje w kierunku zarządzania dynamicznego. Kluczowe jest ... więcej

Restrukturyzacja przedsiębiorstwa, Garstka Małgorzata

Restrukturyzację przedsiębiorstw najczęściej kojarzy się właśnie z zamiarem połączenia z innym przedsiębiorstwem, bądź przejęcia innego podmiotu. Wrażenie takie jest skutkiem znaczącego wzrostu liczby fuzji i przejęć począwszy od lat 90. XX wieku, w tym w szczególności tych najbardziej widocz­nych i kształtujących odczucie opinii publicznej, czyli fuzji i przejęć dokonywanych przez emitentów papierów wartościowych ... więcej

Modele biznesu przedsiębiorstw., Jabłoński Adam, Jabłoński Marek

Opiniowana monografia (praca) powstała w wyniku teoretycznych i empirycznych pogłębionych badań własnych Autorów, ich wiedzy oraz bogatych doświadczeń projektowych, eksperckich i wdrożeniowych. Miały one decydujący wpływ na charakter naukowy pracy (...). Wybraną w monografii problematykę naukową uważam za aktualną i bardzo interesującą zarówno dla teorii, jak i praktyki zarządzania. W szczególności koncentracja poznawcza i badawcza modelowania ... więcej

Praktyka zarządzania klubem piłkarskim., Bohdanowicz Leszek

Publikacja ma na celu przybliżenie Czytelnikowi wyzwań, jakie stoją przed nowoczesnymi klubami piłkarskimi. Na przestrzeni ostatnich 30 lat przeszły one drogę od typowych drużyn sportowych do biznesowo zorientowanych przedsiębiorstw. Największe, takie jak FC Barcelona czy Juventus Turyn, zatrudniają kilkuset pracowników poza pionem sportowym; zajmujących się marketingiem i strategią rozwoju organizacji. Leszek Bohdanowicz, profesor Uniwersytetu Łódzkiego, był w przeszłości ... więcej

Techniki sprzedaży osobistej, Zatwarnicka-Madura Beata

Sprzedaż osobista jest instrumentem systemu komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem oraz wspierania sprzedaży, związanym z bezpośrednimi kontaktami sprzedawcy z nabywcą. Zakres sprzedaży osobistej w marketingu jest bardzo szeroki, dotyczy bowiem wszystkich form bezpośrednich, interpersonalnych kontaktów na wszystkich szczeblach dystrybucji. Zainteresowanie tą formą promocji jest coraz większe, o czym świadczą stale powiększające się działy handlowe przedsiębiorstw. ... więcej

Marketing usług zdrowotnych, Bukowska-Piestrzyńska Agnieszka

Coraz szersza grupa lekarzy praktykujących prywatnie zdaje sobie sprawę, że w warunkach konkurencji same umiejętności medyczne - nawet najlepsze - mogą być niewystarczające, by pozyskać i utrzymać pacjentów, dlatego szuka możliwości wyróżnienia się na tle konkurencji. Książka ta nie wchodzi w obszar medycznego sacrum, zajmuje się problematyką funkcjonowania zakładu opieki zdrowotnej w obszarze profanum, tj. szeroko pojętej komunikacji z pacjentem ... więcej

Dezinformacja Instrukcja obsługi, Bąkowicz Katarzyna

Dezinformację kojarzymy głównie z mediami i polityką. Im bardziej myślimy, że nas ona nie dotyczy, tym szybciej wpadamy w sidła fake newsów, półprawd i przeinaczeń. Dlatego tak ważne jest, aby zrozumieć, czym jest, a czym nie jest dezinformacja, gdzie występuje i jak ją rozpoznać, jakie wywołuje skutki oraz co robić, żeby jej przeciwdziałać. Katarzyna Bąkowicz nie banalizuje i nie upraszcza tematu, wykładając zawiłości ... więcej

Rozwój organizacji pozarządowych wobec wyzwań współczesności,

Potrzeby współczesnego społeczeństwa są coraz bardziej złożone i wymagają wyrafinowanych metod i instrumentów wsparcia. Organizacje pozarządowe, podejmując starania, by sprostać tym wyzwaniom, poszukują takiego modelu rozwoju organizacji, który z jednej strony pozwoli im na optymalne wykorzystanie dostępnych zasobów, z drugiej zaś zagwarantuje im niezależność i skuteczność w realizacji przyjętej misji. Niniejsza monografia jest efektem ... więcej

Analiza kosztów w ocenie działalności przedsiębiorstwa, Nowak Edward

Książka ma charakter monografii poświęconej analizie kosztów przedsiębiorstwa i jej wykorzystaniu w ocenie efektywności prowadzonej działalności. Po jej przestudiowaniu czytelnik zdobędzie wiedzę o tym: – jaka jest istota i rola analizy kosztów w ocenie działalności przedsiębiorstwa, – jakie źródła informacji wykorzystuje się w analizie kosztów, – jakie znaczenie mają koszty w osiąganiu przez przedsiębiorstwo sukcesu ... więcej

<< < 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier