Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "CeDeWu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 621 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > >>
Strategie produktowe Różnicować czy upodabniać podejście teoriogrowe oraz weryfikacja eksperymentalna, Kusztelak Przemysław
Finansowe produkty strukturyzowane, Pruchnicka-Grabias Izabela

Niniejsza książka jest pierwszą w polskiej literaturze tak pogłębioną analizą czynników determinujących ... więcej

Następujące na przestrzeni dziesięcioleci modyfikacje finansowych instrumentów pochodnych doprowadziły do powstawania kolejnych ... więcej

Determinanty dochodów rolniczych w regionach Unii Europejskiej, Kryszak Łukasz, Czyżewski Bazyli
Badania empiryczne innowacyjności przedsiębiorstw w krajach Grupy Wyszehradzkiej., Brożek Katarzyna

Zainteresowani polityką rolną dowiedzą się: • które czynniki w relatywnie największym stopniu wpływają ... więcej

Monografia traktuje o innowacyjności jako kreatorze rozwoju przedsiębiorstw i wzrostu gospodarczego krajów Grupy Wyszehradzkiej. Jest ... więcej

Ryzyko i kryzys w procesie rozwoju organizacji, Bogdanienko Jerzy
Zarządzanie majątkiem i długiem lokalnym, Budzeń Daniel, Edwarczyk Bartosz, Marchewka-Bartkowiak Kamilla

RYZYKO I KRYZYS Kompendium wiedzy z zakresu funkcjonowania organizacji w turbulentnym i dynamicznym globalnym otoczeniu – niezbędne dla studentów ... więcej

W książce przedstawiono badania ilościowe i jakościowe w obszarze zarządzania aktywami i pasywami jednostki samorządu terytorialnego ... więcej

Kultura a ekonomia, Noga Marian
Ubezpieczenie w finansowaniu skutków ryzyka start-upów, Pukała Ryszard

Na progu XXI w. ciągły, zrównoważony rozwój i wzrost gospodarczy to za mało, by wyjść z peryferii do centrum ... więcej

Dla wszystkich zainteresowanych problematyką funkcjonowania start-upów, badaczy zajmujących się tematyką identyfikacji i zarządzania ... więcej

Marketing doświadczeń, Boguszewicz-Kreft Monika
Innowacje - Start-upy - ryzyko, Czyżewska Marta

Przeciętność, bylejakość i banał stały się w marketingu normą. Jego skuteczność jest niewielka, ... więcej

W książce poruszono zagadnienia dotyczące warunków rozwoju innowacyjnych przedsięwzięć, w szczególności ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier