Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Impuls"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 821 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 > >>
Grafika dla smyka, Małgorzata Wójtowicz

Wśród licznych ćwiczeń rozwijających przeznaczonych dla dzieci w wie- ku przedszkolnym ważne miejsce zajmują ćwiczenia rozwijające koordynację wzrokowo-ruchową. Wpływają one korzystnie na przygotowanie dziecka do pisania. Moje propozycje ćwiczeń polegające na rysowaniu po wykropkowanych konturach zawierają tematy bliskie małym dzieciom, a zarazem są interesujące i przyciągają ich uwagę. Wśród propozycji znajdują ... więcej

Przemoc i zdrowie w obrazach telewizyjnych  Violence and Health in television, Mirosław Kowalski, Mariusz Drożdż

Codziennie zalewa nas potok wiadomości. Wpatrzeni jesteśmy w bohaterów reality show i seriali. Czy wokół nadal jest świat rzeczywisty czy ten wykreowany przez media? W dużej mierze żyjemy tym, co przedstawią nam gazety, powiedzą prezenterzy programów informacyjnych radia czy telewizji. Nie jesteśmy w stanie uchronić się przed wpływem informacji na naszą podświadomość, jeżeli uczestniczymy w normalnym nurcie obecnego życia. Pewnie nie jest to takie ... więcej

O doświadczaniu szkoły, Wiesława Martyniuk

Potrzebne są w pedagogice rozprawy o szkole, w których ma miejsce odczytanie codziennego bytowania w niej uczniów z ich perspektywy. Takich publikacji wciąż jest mało w literaturze pedagogicznej, gdyż tego typu badanie i jego eksplikacja wymagają antyscjentystycznego języka oraz bezzałożeniowego podejścia. W tym przypadku wchodzimy w świat szkolnych doznań dzięki temu, że Autorka książki przywraca sens pytań o to, dla kogo, czyja i po co jest szkoła. Czy ... więcej

Edukacja w wolności, Bogusław Śliwerski, Wiesława Śliwerska

W książce zostały zaprezentowane poglądy i praktyczne oferty dydaktyczne, które stały się dla Autora źródłem inspiracji i wsparcia w promowaniu koncepcji kształcenia wczesnoszkolnego bez odwoływania się do elementów przemocy strukturalnej i symbolicznej w postaci stopni szkolnych i selekcji. Zamieszczone w książce przykłady pracy z dziećmi poprzez stymulowanie i odwoływanie się do ich zainteresowań oraz twórczego myślenia można wykorzystać ... więcej

Przykładowe prace plastyczno-techniczne dla uczniów I etapu kształcenia, Katarzyna Bider

Publikacja jest dodatkową propozycją dla nauczycieli I etapu kształcenia zintegrowanego. Zamieszczone tu wybrane prace plastyczno-techniczne i techniczno-plastyczne, wraz z opisami technik wykonywania, odnoszą się do świata przyrody, do czterech pór roku i mogą być wykorzystane podczas zajęć w klasie pierwszej.

Edukacja i/a mózg Mózg a/i edukacja, Mirosław Kowalski, Irena Koszyk, Sławomir Śliwa

W ostatnim czasie wzrasta zainteresowanie wśród pedagogów literaturą zagraniczną i polską dotyczącą neurodydaktyki. Coraz częściej problemy dotyczące metod i form pracy sprzyjających mózgom uczniów w procesie edukacji to tematy szkoleń, seminariów, konferencji i studiów podyplomowych. Jednak w neurodydaktyce pojawia się więcej pytań, niż odpowiedzi. Prezentowana publikacja wpisuje się w klimat odpowiedzi, ale też przez wielu autorów ... więcej

Społeczno edukacyjne uwarunkowania startu zawodowego młodych osób niepełnosprawnych, Beata Jachimczak

Dyskusja dotycząca problemu startu zawodowego osób z niepełnosprawnością jest tematem istotnym dla prawidłowego funkcjonowania społeczeństwa i jakości życia poszczególnych jego uczestników. „W myśl obecnie obowiązującej polityki społecznej osoby z niepełnosprawnością nie tylko mogą, ale są wręcz zachęcane do uczestnictwa w społeczeństwie obywatelskim. Wciąż jednak struktury samorządowe nie są wystarczająco ... więcej

Aktywność estetyczna dziecka w zintegrowanym systemie nauczania, Sylwia Jakubiec

Celem rozważań teoretycznych Autorki oraz badań eksperymentalnych jest próba określenia wpływu aktywności estetycznej wprowadzonej do nauczania zintegrowanego, na rozwój dzieci w młodszym wieku szkolnym, a przede wszystkim na ich rozwój twórczy (wyobraźni i myślenia twórczego, aktywności twórczej), estetyczny (wrażliwości estetycznej i zasobu pojęć z dyscyplin artystycznych), społeczny (w zakresie funkcjonowania w zespole). Podstawy do ... więcej

Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce, Alicja Gałązka

„Motywacyjna rola dramy w glottodydaktyce” to próba nowego spojrzenia na proces uczenia się języka angielskiego z perspektywy psychopedagogicznej, a także na inną analizę motywacji wewnętrznej, która jest przedmiotem wielu publikacji czysto psychologicznych. Prowadząc badania nad motywacją wewnętrzną, w książce tej uwzględniono również taką właściwość jak poczucie kontroli jednostki oraz typ osobowości ucznia. Książka ... więcej

Pedagogika autorytarna, Małgorzata Kosiorek

Książka jest próbą interpretacji teorii wychowania autorytarnego w Polsce na przestrzeni lat 1948-1989. Stanowi opracowanie łączące przegląd literatury z elementami autorskiej analizy wybranych teorii i koncepcji wychowania. Celem pracy było dokonanie metaforycznej analizy współczesnej pedagogiki autorytarnej. Zagadnienia przeanalizowano z teoretycznego, filozoficznego oraz historycznego punktu widzenia. Autorka starała się przedstawić, na czym polega odrębność ... więcej

<< < 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier