Lista tytułów z wydawnictwa "Nieoczywiste"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 116 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Książki z dobrej półki, Paszyński Włodzimierz
Międzyorganizacyjna rachunkowość zarządcza,

„Marzy mi się, by ten zbiór tekstów o książkach, tych z dobrej półki, ważnych, mądrych, ale i ... więcej

Rozwój wymiany informacji zarządczej na poziomie międzyorganizacyjnym ma dla współczesnej rachunkowości zarządczej ... więcej

Pomiar marketingu i sprzedaży, Kaniewska-Sęba Aleksandra, Leszczyński Grzegorz
Internet ludzi, Kozielski Robert, Olsztyński Andrzej, Sroczyński Tomasz

Książka stanowi kompendium z zakresu analiz i badań dotyczących sprzedaży i marketingu na rynku business-to-business. Autorzy ... więcej

Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach. Obecne czasy są zwykle określane jako „okres zmiany i pośpiechu”. ... więcej

E-konsumenci jutra, Grabiwoda Barbara
Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit, Domański Jarosław

Pokolenie Z to młode osoby, w 2018 r. w wieku 6–23 lat, dla których podłączenie do internetu stanowi nieodłączny ... więcej

Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. ... więcej

Alianse marketingowe,
Zarządzanie ryzykiem w organizacjach non profit, Domański Jarosław

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych ... więcej

Tematem książki są stosowane współcześnie rozwiązania z zakresu zarządzania ryzykiem w organizacjach non profit. ... więcej

Kultura a rozwój,
Praktyczny marketing miast i regionów, Pogorzelski Jacek

Nasz podręcznik niesie przesłanie, że za fundament ekonomii kultury należy uznać rozwój, a nie rynek. Tylko bowiem w ten ... więcej

„Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem” – to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>