Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Poltext"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 347 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Kreatywność w biznesie. Czego możemy się nauczyć od artystów?, Lechosław Garbarski

Bardziej niż kiedykolwiek wcześniej od przedsiębiorców i menedżerów oczekuje się kreatywności i innowacyjności. A nawet więcej: bez tego nie osiąga się dzisiaj sukcesów w biznesie. Pojawia się jednak pytanie, jak kreatywność uwolnić i rozwinąć. Książka powstała dzięki rozmowom z 26 wybitnymi przedstawicielami sztuki i nauki. Jej lektura pomoże uwolnić kreatywność w pracy zawodowej i życiu osobistym. Potencjał ... więcej

Transport w przedsiębiorstwie, Wojciech Budzyński

To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Posiada bogate doświadczenie menedżerskie w kraju i za granicą, prowadzi szkolenia dla firm, a ponadto jest autorem ponad 50 książek. Nakładem wydawnictwa Poltext ukazały się dwie inne książki ... więcej

Ksawery i Kacper. Xavier and Casper w wersji dwujęzycznej dla dzieci, Kinga White

Język angielski dla dzieci Ksawery i Kacper. Fantastyczne wyprawy w wersji dwujęzycznej dla dzieci to trzy opowieści o dwóch małych chłopcach. Jej bohaterowie, dwaj bracia mieszkający w Wielkiej Brytanii, w zaskakujący sposób przenoszą się w jednej chwili w dawne czasy i odbywają fantastyczne wyprawy w odległe miejsca, spotykając tam ciekawe postaci i przeżywając niewiarygodne, niekiedy niebezpieczne przygody – ratują królewskie klejnoty z rąk rabusiów ... więcej

Inwestycyjny wymiar konsumpcji,
eKsiążka
 
 
Inwestycyjny wymiar konsumpcji
44,90 zł

Do niedawna ekonomia zajmowała się konsumpcją głównie jako efektem procesu produkcji, służącym zaspokajaniu potrzeb człowieka. Takie traktowanie konsumpcji zmienia się: obecnie coraz częściej postrzega się konsumpcję jako źródło powstawania i rozwoju kapitału ludzkiego i społecznego. Ta zmiana zaczęła się w drugiej połowie XX wieku, kiedy to ważnymi czynnikami rozwoju gospodarczego stały się wiedza i innowacje, w tym innowacje ... więcej

Sustainability w biznesie czyli przedsiębiorstwo przyszłości, Irena Krystyna Hejduk, Anna Sankowska, Monika Wańtuchowicz

Przyszłość zarządzania nurtuje rzesze naukowców i praktyków. Ustosunkowując się do tej kwestii, Autorzy książki proponują nowe paradygmaty, formułują nowe interpretacje teorii i praktyki zarządzania, zwracają uwagę na konsekwencje rewolucyjnych zmian w nauce dla zarządzania. Jednak przede wszystkim podążają w kierunku nowej interpretacji przedsiębiorstwa przyszłości – sustainable enterprise, które na ogół kojarzone ... więcej

Zagubiony Świetlik. ????????????? ????????? w wersji dwujęzycznej dla dzieci, Adam Święcki

Język rosyjski dla dzieci Stary las, świadek wielu niesamowitych historii, dzieli się nimi z młodym czytelnikiem. Świetlik, mały leśny duszek, gubi się w lesie. Zazwyczaj to on pomaga zbłąkanym. Czy jednak uda mu się samemu wydobyć z tarapatów? W mroku czyha wiele nieznanych stworzeń. Jak znaleźć przyjaciół i nie wpaść w pułapki wrogów? Świetlik, ognik, duszek bagienny to postać z ludowych wierzeń słowiańskich, zamieszkująca ... więcej

Nowoczesna korespondencja biznesowa po rosyjsku, Strmiska-Mietlińska Anna

Język rosyjski Poziom B2–C1 Polsko-rosyjska wymiana handlowa rozwija się w dużym stopniu niezależnie od sytuacji politycznej. W efekcie wiele polskich firm „robi biznes” po rosyjsku. Książka, napisana przez jedną z najbardziej kompetentnych osób w Polsce w dziedzinie komunikacji biznesowej po rosyjsku, stanowi nowoczesny i wszechstronny poradnik do natychmiastowego wykorzystania. Czytelnik znajdzie w niej przykłady formułowania poprawnych listów biznesowych, e-maili, składania ... więcej

Media i dziennikarstwo internetowe, Leszek Olszański

Internetowe środki przekazu, początkowo mało istotny dodatek do tradycyjnych mass mediów, w połowie pierwszej dekady XXI w. uzyskały status równorzędnego partnera, a na początku drugiej dekady XXI w. ich rozwój już znacznie je wyprzedził. Internet stworzył media totalne. Osaczają nas w przestrzeni, przewijają się na wyświetlaczach w tramwajach i autobusach, błyskają w hotelach, na lotniskach i przy sklepowych kasach, wibrują w smartfonach, wypełniają ... więcej

Kapitał ludzki w warunkach integracji europejskiej na przykładzie Małopolski, Maciej Jagódka

W cyfryzującym się świecie, gdzie powtarzalne procesy będą wykonywać maszyny, ważne jest wykształcenie kompetencji uniwersalnych. Tych, które pozwolą na wykrywanie ukrytych sensów, głębszego znaczenia czy dochodzenie do rozwiązań niepodlegających ścisłym regułom. Myślenie analityczne w kontekście różnorodności kulturowej będzie stanowić cel reorientacji kompetencji pracownika przyszłości, tak aby uwolnić jego ... więcej

Przedsiębiorca w internecie Kompedium, Nieradka-Bernaciak Monika, Rodek-Kietlińska Joanna

Poradnik skierowany przede wszystkim do przedsiębiorców, którzy prowadzą lub zamierzają prowadzić działalność gospodarczą w Internecie. Przedstawiono i omówiono problemy prawne, które mogą pojawić się w praktyce. Liczne przykłady związane z działalnością gospodarczą w Internecie oraz wzory umów, regulaminów i pism procesowych są atutem publikacji. Kompendium w szczególności omawia zagadnienia związane z blogami ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier