Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Edukacyjne"
- siatka
- lista
Jest to czwarty, najbardziej dojrzały tom wierszy Bronisława Kozieńskiego, o którym Tomasz Sobieraj, redaktor naczelny "Krytyki literackiej", napisał m.in.: książka "jest znacznie ciekawsza od stosów tomików naszych rodzimych, uznanych i nagradzanych wierszopisów [...]. Autor do tego pisze z sensem i w ogóle ma o czym pisać, nie nudzi, nie ciamka, nie memła. Rzadkość. Prawdziwy oryginał. [...] Takich jak on należy objąć specjalną ochroną." Może ... |
eKsiążka
Bajeczki Babeczki Część 7 O księżniczce Mai, ognistych smokach i złotym kluczu
Sprawdzian gotowości szkolnej
17,70 zł
Bajeczki Babeczki – Sprawdzian Gotowości Szkolnej – to gotowe narzędzie dla rodzica lub opiekuna dziecka w wieku przedszkolnym, przygotowane przez nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej z wieloletnią praktyką. Pozwoli ono odpowiedzieć na pytanie: czy moje dziecko poradzi sobie w szkole? Bajki wspierają rozwój sfery społeczno-emocjonalnej dziecka, a zadania umieszczone na końcu każdej książeczki sprawdzają poziom wiedzy i umiejętności malucha kończącego edukację ... |
Zeszyt 25. to kolejna książeczka z cyklu geograficznego serii logopedycznej „Kocham Czytać”. Jagoda i Janek w czasie kolejnej podróży docierają do jednego z naszych sąsiadów, do Czech. Dzieci zwiedzają Pragę, próbują tradycyjnych potraw, poznają nowe tradycje. Ten zeszyt, podobnie jak i kolejne, pomoże dziecku opanować ważne umiejętności – uczenia się z książek, zapamiętywania istotnych informacji i przekazywania ich podczas ... |
Zeszyt 26. to kolejna książeczka z cyklu geograficznego serii logopedycznej „Kocham Czytać”. Jagoda i Janek w czasie kolejnej podróży docierają na Ukrainę. Ten zeszyt, podobnie jak i kolejne, pomoże dziecku opanować ważne umiejętności – płynnego czytania, zapamiętywania istotnych informacji i przekazywania ich podczas rozmowy. Teksty zawarte w zeszycie pozwolą dziecku na aktywne, samodzielne uczenie się, a ponadto będą okazją do przekazywania ... |
Ze wstępu Autorki: „Podróże Janka i Jagody są doskonałym pretekstem do wprowadzenia podstawowych pojęć historycznych i geograficznych. Znakomicie ułatwi to naukę w szkole. Nie chodzi tylko o osłuchanie się z terminami, ale także o rozbudzenie chęci nabywania wiedzy z książek i samodzielnego poszukiwania źródeł informacji. Bardzo ważne dla rozwoju młodych ludzi jest poznawanie historii, kultury, przyrody i geografii naszych najbliższych sąsiadów. ... |
Ze wstępu Autorki: „Bohaterowie geograficznej serii tym razem wybrali się do Portugalii. Aby pobudzić zainteresowanie dziecka, warto wspólnie odnaleźć położenie tego kraju na mapie Europy lub na globusie. Można wówczas porównać wielkość Portugalii i Polski, wskazać na różnice w kształcie, pokazać długość wybrzeża morskiego i obszar górzysty. Rozmowa, podjęta jeszcze przed rozpoczęciem czytania, pozwoli dziecku ... |
Ze wstępu Autorki: „Oto ostatnia podróż Janka i Jagody. Przed rozpoczęciem lektury warto przygotować encyklopedię, by można było poszukać informacji o postaciach historycznych wymienionych w tekście. Pytania, jakie dorośli zadają dzieciom po zapoznaniu się z treścią książeczki, powinny także uczyć niezależnego myślenia. Chodzi przede wszystkim o uświadomienie Przedszkolakowi, że może próbować samodzielnie wyjaśniać ... |
Zeszyt 27. to kolejna książeczka z cyklu geograficznego serii logopedycznej „Kocham Czytać”. Jagoda i Janek w czasie kolejnej podróży odwiedzają Niemcy. Ten zeszyt, podobnie jak i kolejne, pomoże dziecku opanować ważne umiejętności – płynnego czytania, zapamiętywania istotnych informacji i przekazywania ich podczas rozmowy. Teksty zawarte w zeszycie pozwolą dziecku na aktywne, samodzielne uczenie się, a ponadto będą okazją do przekazywania sądów ... |
Ze wstępu Autorki: „Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek oznaczonych dwuznakami (sz i rz) jest trudnym zadaniem. Nie należy uczyć dziecka nazw poszczególnych liter w dwuznakach! To właśnie dlatego dzieci mają nawyk nazywania poszczególnych liter, a nie głosek. Przyzwyczajenie takie utrudnia czytanie ze zrozumieniem. Dziecko od pierwszej chwili powinno wiedzieć, iż mamy do czynienia z jedną głoską, która ma dwa znaki. Konieczne jest także wprowadzanie ... |
Ze wstępu Autorki: „Czytanie sylab zbudowanych ze spółgłosek, z których jedna jest oznaczona dwuznakiem (Dz) jest nowym wyzwaniem dla dziecka. Nie wolno podawać dziecku nazw liter w dwuznakach! To właśnie dlatego dzieci nabierają przyzwyczajeń nazywania poszczególnych liter w dwuznakach, co bardzo utrudnia czytanie ze zrozumieniem. Ważne jest, żeby od pierwszej chwili przekazać informację, iż mamy do czynienia z jedną głoską, która ma dwa znaki. ... |