Znaleziono 141 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania
|
|
W kolejnej książeczce pojawiają się nowe sylaby z cz i dż. Tradycyjnie już, pod koniec zeszytu, Autorka proponuje samodzielne ...
|
Ze wstępu Autorki:
„Prawidłowy zapis głosek zawierających miękkie spółgłoski przysparza pierwszoklasistom ...
|
|
|
|
|
Ze wstępu Autorki:
„W wyrazach takich jak ćma i ciastko czy dźwig i dziadzio podawanie reguł zapisu nie spełnia swojej ...
|
Ze wstępu Autorki:
„To już ostatnia para miękkich głosek oraz trudna artykulacyjnie głoska r. Zwykło się sądzić ...
|
|
|
|
|
Ze wstępu Autorki:
„Czytanie wyrazów z samogłoskami nosowymi ą i ę jest najtrudniejszym etapem w nauce. Nie tylko dlatego ...
|
Ze wstępu Autorki:
„Zeszyt 19. rozpoczyna serię książeczek, które pomogą dzieciom opanować trudną umiejętność ...
|
|
|
|
|
Ze wstępu Autorki:
„Zeszyt 20. jest trzecim z serii geograficznej, której zadaniem jest nauczyć dzieci korzystania z podręczników ...
|
Ze wstępu Autorki:
„Zeszyt 21. to czwarta książeczka z cyklu geograficznego serii logopedycznej „Kocham Czytać”. ...
|
|
|
|
|
Ze wstępu
Zeszyt 23. to piąta książeczka z cyklu geograficznego serii logopedycznej Kocham Czytać. Dzięki niej dzieci będą ...
|
Zeszyt 24. to kolejna książeczka z cyklu geograficznego serii logopedycznej „Kocham Czytać”. Jagoda i Janek w czasie kolejnej ...
|
|
|