Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Naukowe UMK"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 862 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > >>
Ku wolności jako odpowiedzialności. Dewey, Rorty, Habermas o nowej jakości w demokracji, Marcin Kilanowski
Przemówienia 2018, Danuta Hubner

"Problem uzasadnienia demokracji jest jedną z centralnych kwestii, którymi zajmują się specjaliści z zakresu teorii społecznej. ... więcej

European Parliament, Debate on the Conclusions of the European Council meeting of 14 and 15 December 2017, 16 January 2018, Strasbourg / 11 European ... więcej

Jezus a Bóg Izraela w Apokalipsie św. Jana, Dariusz Kotecki
Czynniki wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw i regionów, Włodzimierz Karaszewski, Mirosław Haffer

Apokalipsa św. Jana rozpoczyna się słowami: „Objawienie Jezusa Chrystusa, które dał mu Bóg, aby ukazać swym ... więcej

Książka podejmuje problematykę konkurencji w gospodarce w szerokim spektrum jej zagadnień teoretycznych i empirycznych, w odniesieniu ... więcej

Filozofia - Etyka - Ekologia. Profesorowi Włodzimierzowi Tyburskiemu w darze,
Człowiek ? mądrość i głupota,

[…] redaktorom udała się rzecz dość rzadka w tego typu publikacjach, mianowicie stworzyli imponujących rozmiarów ... więcej

Prezentujemy nieoczywisty zbiór przemyśleń dotyczących zagadnień głupoty i mądrości. Zestawienie tychże ... więcej

The Pictures Generation. Sztuka i krytyka w czasach przełomu, Filip Pręgowski
Tożsamość lidera i jego etyczna formacja z perspektywy traktatu św. Tomasza z Akwinu o rządach Bożych (S.Th., I, 103?119), Piotr Paweł Orłowski

Książka jest poświęcona jednemu z najciekawszych zjawisk w amerykańskiej sztuce końca XX wieku, znanemu pod nazwą The ... więcej

Spotkanie z myślą Akwinaty, jakie przebija z książki Piotra Orłowskiego, nie jest archeologicznym kopaniem w poszukiwaniu reliktów ... więcej

Satysfakcja klienta. Strategia - pomiar - zarządzanie. Koncepcja wewnętrznego urynkowienia współczesnej organizacji,
Pragmalinguistique pour le discours publicitaire. Approche comparative franco-polonaise, Marcin Skibicki

Postrzeganie satysfakcjonowania potrzeb klienta jako zasobu przedsiębiorstwa posiada obecnie silny, ekonomiczny wyraz. To klient decyduje, które ... więcej

W ostatnich dziesięcioleciach reklama była i pozostaje interesującym materiałem badawczym dla niemalże wszystkich dziedzin nauki ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier