Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Słowa i Myśli"

Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 5 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania
Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli, Robert Stępowski
Sprzedaż przez telefon. Poradnik dobrych praktyk, Małgorzata Leduchowska

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie ... więcej

Każdy z Twoich klientów jest inny, ma inne potrzeby i oczekiwania, inne podejście do telefonu i ofert promocyjnych. Takie rozmowy mogą ... więcej

Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk, Robert Stępowski
Employer branding. Marka pracodawcy w praktyce, Julita Dąbrowska

Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej ... więcej

Świadomość znaczenia marki pracodawcy stale rośnie. Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę, że aby mogły odnieść ... więcej

Jak zwiększyć swoją siłę, czyli o skutecznej komunikacji w biznesie, Marta Makara-Studzińska

Książka wprowadza czytelnika w świat relacji międzyludzkich, z jakimi mamy do czynienia w pracy zawodowej. Zostały w niej przedstawione ... więcej

 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier