Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
 

Podręczniki 2018/2019

 
 
 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 334 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>
Origins and Evolution of CSR Self-regulation, Jurek Michał
Neurobiologiczne techniki stosowane w biznesie, Henryk Szymusiak

Książka jest podstawą do wstępnej analizy zrównoważonej instytucji finansowej, której działalność ... więcej

Autor przedstawia nowoczesne rozwiązania naukowe oraz technologie pod kątem zwiększania skuteczności oraz bezpieczeństwa marketingu ... więcej

MIGRACJE I DELOKALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW, EWA MAŁUSZYŃSKA
Zintegrowane sprawozdanie przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego, Janusz Samelak

Praca omawia wybrane zagadnienia migracji i delokalizacji przedsiębiorstw. Znaczący wzrost natężenia delokalizacji, będący ... więcej

Celem opracowania jest stworzenie ram koncepcyjnych zintegrowanego sprawozdania przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego. Podstawowa hipoteza ... więcej

TEORIA I PRAKTYKA GOSPODAROWANIA WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE, RED.KATARZYNA SZARZEC, RED.MAGDALENA KNAPIŃSKA
MATEMATYKA W EKONOMII TEORIA I ZASTOSOWANIE, RED. EMIL PANEK

Okolicznościowym impulsem polecanej uwadze Czytelnika publikacji jest Jubileusz 70-lecia urodzin i 45-lecia pracy zawodowej uznanego i wybitnego naukowca ... więcej

Monografia zawiera najnowsze wyniki badań pracowników i doktorantów Wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej Uniwersytetu ... więcej

Marketing oparty na wiedzy w świetle procesów decyzyjnych, red.nauk. Wiesław Ciechomski, red.nauk. Robert Romanowski
Marketing terytorialny oparty na wiedzy, red. Wiesław Ciechomski, red. Robert Romanowski

W monografii, którą oddajemy do Państwa rąk, została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia ... więcej

Tytuł Marketing terytorialny oparty na wiedzy nawiązuje do terminu gospodarka oparta na wiedzy oznaczającego procesy rozwoju gospodarczego ... więcej

Małe i średnie przedsiębiorswa w gospodarkach europejskich, Małgorzata Kokocińska
Konkurencyjność regionalna w czasie i przestrzeni na przykładzie polskich regionów, Ewa Łaźniewska

Przedmiotem rozważań niniejszej publikacji nie jest przedsiębiorczość jako taka, lecz jej zmaterializowany skutek w postaci podmiotu ... więcej

Tytuł niniejszej publikacji w znacznej mierze determinuje cel badawczy pracy, który osiągnięto w wymiarze poznawczym i praktycznym. ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier