Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 258 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > >>
Finansowe instrumenty pochodne. Ryzyko wycena i strategie MD 233, Hanna Morawska, Jacek Truszkowski
Atrybuty produktu a konstruowanie preferencji przez nabywców, Wanat Tomasz Mieszko

Autorzy za przedmiot niniejszego opracowania przyjęli szeroko pojęty rynek finansowych instrumentów pochodnych. Należą do niego ... więcej

Książka składa się z siedmiu rozdziałów. Pierwszy z nich poświęcono zagadnieniom o ogólnym charakterze ... więcej

Komunikowanie się w biznesie, Henryk Mruk
Konwergencja obszarów komunikowania wewnętrznego , Jacek Trębecki

Książka przedstawia metody wypracowania umiejętności skutecznego komunikowania się z podmiotami otoczenia klientami oraz pracownikami.

Autor zdecydował się na symetryczny układ pracy, dzieląc ją na dwie części: teoretyczną i empiryczną. Pierwsza ... więcej

Podstawy socjologii, Januszek Henryk, Sikora Jan
Rachunek kosztów docelowych jako instrument kreowania wartości przedsiębiorstwa, Marek Masztalerz

WSTĘP Rozdział I. SOCJOLOGIA JAKO NAUKA (Jan Sikora) 1. Przedmiot socjologii 2. Początki i rozwój socjologii 3. Socjologia polska 4. ... więcej

Marek Masztalerz zaprezentował autorską koncepcję modelu rachunku kosztów docelowych. W sposób przekonujący wyjaśnił ... więcej

Neurobiologiczne techniki stosowane w biznesie, Henryk Szymusiak
Zarządzanie zasobami ludzkimi w przykładach MD 347, Skowron-Mielnik B., Wojtkowiak G

Autor przedstawia nowoczesne rozwiązania naukowe oraz technologie pod kątem zwiększania skuteczności oraz bezpieczeństwa marketingu ... więcej

1.Pozyskiwanie i dobór pracowników 2.Zatrudnianie i organizowanie pracy 3.Wynagrodzenie i świadczenia pracownicze 4.Rozwój ... więcej

Merchandising w handlu stacjonarnym i internetowym, Borusiak Barbara, Wanat Tomasz
Marketing . Podręcznik akademicki, Waśkowski Zygmunt

1. Merchandising jako element zarządzania kategorią 1.1. Geneza i istota merchandisingu 1.2. Koncepcja zarządzania kategorią – ... więcej

Marketing. Podręcznik akademicki to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób ... więcej

<< < 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier