Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
 

Podręczniki 2018/2019

 
 
 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 334 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > >>
Dimensions of competitiveness , Jankowska Barbara, Kowalski Tadeusz, Pietrzykowski Maciej
Znaczenie efektywności działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa, red. Tomasz Żyminkowski, red. Halina Szulce

"Redaktorzy opracowania postawili sobie bardzo ambitny i jednocześnie trudny do zrealizowania cel, (..pokreślenie przydatności i znaczenia ... więcej

Kultura ekonomiczna młodzieży wiejskiej i jej znaczenie w rozwoju społeczno-gospodarczym obszarów wiejskich, G. Krzyminiewska
Sieci biznesowe a przewaga konkurencyjna przedsiębiorstw zaawansowanych technologii na rynkach zagranicznych, Milena Ratajczak-Mrozek

Celem książki jest problematyka kultury ekonomicznej i jej pojmowania przez młodzież wiejską. Praca ma charakter monografii łącznie ... więcej

Sieci biznesowe, konkurencyjność i internacjonalizacja to współcześnie słowa klucze w ekonomii i zarządzaniu. W niniejszej ... więcej

Zarządzanie usługami, Kazimierz Rogoziński i zespół
Wprowadzenie do nauki o organizacji, Kazimierz Krzakiewicz, Szymon Cyfert

"Wprowadzenie do nauki o organizacji" to nowoczesny podręcznik, w którym - czerpiąc z klasycznych ujęć - zaprezentowano wiedzę ... więcej

Współczesne teorie ekonomiczne wyd. 4, red. Marek Ratajczak
WYBRANE METODY BADANIA EFEKTÓW ZARAŻANIA NA RYNKACH KAPITAŁOWYCH, MILDA MARIA BURZAŁA

Prezentowana publikacja, przygotowana przez grupę autorów związanych z Katedrą Historii Myśli Ekonomicznej Uniwersytetu Ekonomicznego ... więcej

Efekty zarażania są obserwowane na skutek szoków finansowych, przenoszenia niepewności lub trudnych do przewidzenia zachowań ... więcej

Wykorzystanie metody teorii ugruntowanej w nauce rachunkowości na przykładzie badań nad prawdą w sprawozdawczości finansowej, Agnieszka Piechocka-Kałużna
Zarządzanie marką, Halina Szulce, Karolina Janiszewska

Przedstawione w monografii badania i wynikające z nich wnioski mają duże znaczenie dla nauki rachunkowości. Autorka wykazała się ... więcej

We współczesnej gospodarce uwarunkowanej procesami globalizacyjnymi, dynamicznym rozwojem technologii, zmianami w zachowaniach nabywców ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier