Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 257 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > >>
Produkty uboczne przetwórstwa owoców w projektowaniu żywności, Pachołek Bogdan

CEL BADAŃ I HIPOTEZY BADAWCZE 1.Konsumpcja i tendencje rozwoju rynku żywności 2.Zagospodarowanie produktów ubocznych przetwórstwa owoców w produkcji żywności 3.Uwarunkowania procesu projektowania żywności o cechach prozdrowotnych 4.Opracowanie koncepcji innowacyjnych wyrobów ciastkarskich z wykorzystaniem produktów ubocznych przetwórstwa owoców jagodowych 5.Perspektywy rozwoju badań nad projektowaniem żywności z wykorzystaniem produktów ubocznych

Wiarygodność kontrahenta w kredycie kupieckim, Krzemińska Danuta

Książka porusza bardzo aktualne zagadnienia, kluczowe dla zarządzania finansowego w przedsiębiorstwie. Warto wspomnieć, że Autorka jest w Polsce pionierem badań poświęconych funkcjonowaniu kredytu kupieckiego jako źródła finansowania przedsiębiorstw. Są to zagadnienia ważne zarówno dla rozwoju badań naukowych, jak i działalności praktycznej. Na rynku polskim nie było dotąd publikacji o charakterze monograficznym kompleksowo ujmującej to zagadnienie. ... więcej

Adaptacja w relacjach business-to-business , Leszczyński Grzegorz

Główną przesłanką dla przygotowania monografii i było dążenie do pokazania, jakie znaczenie dla efektów uzyskiwanych dzięki relacji między dostawcą i nabywcą instytucjonalnym ma proces adaptacji zachodzący w ramach tej relacji. Uzasadnieniem podjęcia pracy nad istotą, uwarunkowaniami i efektami adaptacji w relacjach business-to-business jest przede wszystkim niedostatek wiedzy w tym obszarze. Adaptacja jako proces relacji została rozpoznana już w trakcie badań ... więcej

Kulturowe uwarunkowania biznesu międzynarodowego MD 318, Jankowska-Kaczmarek Agnieszka, Linkiewicz Agata, Wabińska-Hetman Natalia

Niniejsza publikacja została przewidziana jako pomoc dydaktyczna w przedmiotach realizowanych w ramach studiów pierwszego, drugiego stopnia oraz studiów podyplomowych na kierunkach ekonomicznych i socjologicznych związanych z tematyką zarządzania, marketingu oraz socjologii. Książka ta jest przeznaczona również do przeprowadzania zajęć praktycznych dla: -kadry kierowniczej w organizacjach zróżnicowanych kulturowo, -pracowników działów marketingu i sprzedaży ... więcej

Paradoksy Strefy Euro, Jacques Bourrinet, Philippe Vigneron

Książka Jacąuesa Bourrineta i Philippe‘a Vignerona Paradoksy strefy euro ma na celu przedstawienie poglądów kwestionujących różne elementy konstrukcji istniejącej od ponad dziesięciu lat strefy euro i służy wskazaniu racjonalnych rozwiązań sprzyjających dalszej integracji europejskiej. Zasadniczym punktem odniesienia dla jej treści są dokumenty Europejskiego Banku Centralnego i Komisji Europejskiej przygotowane z okazji dziesiątej rocznicy istnienia unii gospodarczej ... więcej

Ocena efektywności ekonomicznej przedsiębiorstw mięsnych w Polsce, Zielińska-Chmielewska Anna

Spis treści Wstęp Rozdział 1. Efektywność we współczesnej myśli ekonomicznej 1.1. Interpretacje efektywności w naukach ekonomicznych 1.2. Koncepcje efektywności w naukach ekonomicznych 1.2.1. Efektywność w paradygmacie teorii neoklasycznej 1.2.2. Efektywność w nurcie nowej teorii instytucjonalnej 1.2.3. Efektywność w teorii kapitału społecznego 1.2.4. Efektywność w teorii grup interesu 1.2.5. Efektywność dynamiczna w teoriach wzrostu gospodarczego 1. ... więcej

Informacja środowiskowa oparta na ocenie cyklu życia w zarządzaniu produktami, Witczak Joanna

1.Perspektywy rozwoju rynku produktów ekologicznych 1.1.Postrzeganie produktów ekologicznych przez konsumentów 1.2.Praktyki i inicjatywy kształtujące rynek produktów ekologicznych 1.3.Stan obecny oraz potencjał rozwoju rynku produktów ekologicznych 1.4.Istota i definiowanie rynku produktów ekologicznych 2.Rola i znaczenie informacji środowiskowej w komunikacji marketingowej 2.1.Istota i pojęcie komunikacji marketingowej 2.2.Reklama jako źródło informacji środowiskowej ... więcej

Byli wśród nas. Wspomnienia i biogramy, Knakiewicz Zenobia, Jarmołowicz Wacław, Przybylska Kapuścińska Wiesława

Upływający czas skłania do refleksji nad osiągniętymi dokonaniami i przebiegiem historii. W dziejach Uczelni jest to zawsze nierozerwalnie związane z jej pracownikami, którzy zarówno pracą naukowo-badawczą, jak i dydaktyczno-wychowawczą, kształtowali kolejne roczniki jej absolwentów. Jednocześnie nasza Alma Mater rozwój oraz obecny charakter zawdzięcza Swoim Profesorom, którzy oddaniem, pracą i pasją tworzyli jej wizerunek, z którego jesteśmy ... więcej

Byli wśród nas. Wspomnienia i biogramy, Knakiewicz Zenobia, Jarmołowicz Wacław, Przybylska Kapuścińska Wiesława

Upływający czas skłania do refleksji nad osiągniętymi dokonaniami i przebiegiem historii. W dziejach Uczelni jest to zawsze nierozerwalnie związane z jej pracownikami, którzy zarówno pracą naukowo-badawczą, jak i dydaktyczno-wychowawczą, kształtowali kolejne roczniki jej absolwentów. Jednocześnie nasza Alma Mater rozwój oraz obecny charakter zawdzięcza Swoim Profesorom, którzy oddaniem, pracą i pasją tworzyli jej wizerunek, z którego jesteśmy ... więcej

Instytucjonalne uwarunkowania działalności przedsiębiorstw międzynarodowych, Stępień Beata

Instytucje, rozumiane jako reguły gry istniejące w otoczeniu, są jednym z czynników wpływających na sposób gospodarowania przedsiębiorstw. Ignorowane przez stulecia przez ekonomistów głównego nurtu obecnie stają się przedmiotem coraz liczniejszych badań. To w nich właśnie upatruje się między innymi przewagi jednych gospodarek nad innymi czy skutecznych strategii podmiotów gospodarczych. W niniejszej książce przedstawiono kompleksowe badania nad ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier