Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 258 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>
Kultura ekonomiczna młodzieży wiejskiej i jej znaczenie w rozwoju społeczno-gospodarczym obszarów wiejskich, G. Krzyminiewska
Zarządzanie międzyorganizacyjnymi relacjami kooperacyjnymi w przedsiębiorstwach przemysłowych, Nowak Dariusz

Celem książki jest problematyka kultury ekonomicznej i jej pojmowania przez młodzież wiejską. Praca ma charakter monografii łącznie ... więcej

WSTĘP ROZDZIAŁ 1. ISTOTA KOOPERACJI PRZEMYSŁOWEJ 1.1.Pojęcie, znaczenie i kierunki rozwoju współczesnej kooperacji ... więcej

Miary kosztów agencji w spółkach akcyjnych, Rychłowska-Musiał Elżbieta
Ograniczanie antropogenicznych obciążeń środowiska jako czynnik trwałego i zrównoważonego rozwoju, Bernaciak Arnold

Koszty agencji mogą się pojawiać we wszystkich obszarach życia gospodarczego (i społecznego), w obrębie których dochodzi ... więcej

Książka wpisuje się do głównego nurtu ekonomii środowiska i zasobów naturalnych. Głównym tematem monografii ... więcej

Economic Growth and Financial Development in Sub-Saharan African Countries, Killion Munyama
Adaptation of Service Protocols, Picard Willy
Configurable Virtual Reality Applications, Walczak Krzysztof
Strategiczny wymiar dynamicznych zdolności polskich przedsiębiorstw, Krzakiewicz Kazimierz Cyfert Szymon

Virtual reality offers a new paradigm for building human-computer interfaces, enabling users to immerse in computer-simulated, interactive, three-dimensional ... więcej

Recenzowana książka stanowi ciekawą, w pewnym stopniu - pionierską, ale przede wszystkim potrzebną pracę na temat ważnej ... więcej

Kapitał intelektualny w polskich powiatach, Fazlagić Jan
Finansowanie działalności kulturalnej w Polsce , Joanna Przybylska

W najbliższych latach model rozwojowy polskiej gospodarki musi się radykalnie zmienić. Zmiany demograficznie, niestabilna sytuacja w otoczeniu ... więcej

Celem niniejszej monografii jest ocena systemu finansowania działalności kulturalnej z punktu widzenia możliwości rozwoju działalności ... więcej

Kapitał marki miasta zorientowany na konsumenta. Źródła i pomiar, Magdalena Florek
Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych, Olejniczak Tomasz

Niniejsza praca jest efektem kilkunastoletnich zainteresowań autorki dziedziną marketingu terytorialnego i jego rozwoju. Jest następstwem ... więcej

1. Społeczny i ekonomiczny potencjał konsumentów seniorów 2. Innowacja produktowa jako determinanta zachowań konsumentów ... więcej

Mathematics in Economics and Management. Examples and exercises MD 290, Marcin Anholcer
Przepływy kapitału międzynarodowego a wzrost gospodarczy, Paweł Śliwiński

The book that you pick up has been developed for students of first year courses in International Relations, Finance and Management. It has been designed ... więcej

Dynamic capabilities and their strategic dimension, Kazimerz Krzakiewicz, Szymon Cyfert
Wielokryterialna ocena systemu zasobów własnych Unii Europejskiej, Cieślukowski Maciej

1.Dynamic perspective of academic values of modern University 2.Company s dynamic capacities in the light of environmental variability and complexity 3. ... więcej

Praca stanowi próbę odpowiedzi na wskazane problemy i stawiane wymogi unijnym zasobom. Przed pracą postawiono dwa cele główne. ... więcej

Znaczenie efektywności działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa, red. Tomasz Żyminkowski, red. Halina Szulce
System ekozarządzania i audytu (EMAS) w organizacji, Matuszak-Flejszman Alina

"Redaktorzy opracowania postawili sobie bardzo ambitny i jednocześnie trudny do zrealizowania cel, (..pokreślenie przydatności i znaczenia ... więcej

Niniejsza publikacja łączy wiedzę teoretyczną i doświadczenia praktyczne w zakresie systemu ekozarządzania i audytu (EMAS). ... więcej

Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, Malinowska Paulina
Handel detaliczny jako pracodawca we współczesnej gospodarce, Aleksandra Grzesiuk

Wprowadzenie – koncepcja i cel pracy Rozdział 1 Znaczenie jakości produktów 1.1. Definiowanie pojęcia jakości 1.2. ... więcej

Podstawowym tematem książki jest zatrudnienie w handlu detalicznym. Wiąże się on z wieloma dyscyplinami o charakterze społecznym ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier