Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
 

Podręczniki 2018/2019

 
 
 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 334 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Model doradztwa w obszarze finansów osobistych w Polsce na tle doświadczeń międzynarodowych, Krzysztof Waliszewski
Adaptacja w relacjach business-to-business , Leszczyński Grzegorz

Monografia o imponującej zawartości faktograficznej jest pierwszym w Polsce tak kompleksowym studium doradztwa w obszarze finansów osobistych ... więcej

Główną przesłanką dla przygotowania monografii i było dążenie do pokazania, jakie znaczenie dla efektów ... więcej

Analiza finansowa przedsiębiorstwa. Ujęcie sytuacyjne, red. Hamrol Mirosław
Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych, Nestorowicz Renata

Cechą charakterystyczną tej książki jest wnioskowanie analityczne, które dotyczy konkretnego przedsiębiorstwa. Umożliwia ... więcej

Praca zawiera udaną identyfikację, analizę i syntezę istotnego problemu naukowego, fragmentarycznego rozpoznanego w literaturze polskiej ... więcej

Determinanty skuteczności identyfikowalności w nadzorze nad wyrobem niezgodnym w zakłądacj przetwórstwa mięsnego, Justyna Górna
Dynamika zmian cen kontraktów SCDS a ryzyko suwerenne Polski w okresie kryzysu finansowego, Agata Kliber

Książka ma znaczną wartość poznawczą przede wszystkim w zakresie identyfikowalności i czynników ją determinujących. ... więcej

[Autorka] stawia sobie ambitniejszy cel identyfikacji charakteru ryzyka kraju (suwerenne czy ogólne), które odzwierciedlają ceny kontraktów ... więcej

EKONOMIA MATEMATYCZNA, EMIL PANEK
Ekonomia polityki społecznej, Nicholas Barr

Książka, którą masz Czytelniku przed sobą, zawiera wykłady prowadzone przeze mnie dla studentów kierunku "informatyka ... więcej

Tak jak poprzednie wydania, niniejsze przedstawia ekonomiczną teorię polityki społecznej. Może być ona aplikowana do wszystkich ... więcej

E-matematyka wspomagająca ekonomię w zadaniach MD 311, red.Anna Łyczkowska-Hanćkowiak
Geografia ekonomiczna, Waldemar W. Budner

W zbiorze e-Matematyka wspomagająca ekonomię w zadaniach nie tylko zmieniono treści matematyczne. Pojawiły się też dwa nowe ... więcej

Niniejsza książka zawiera przegląd współczesnych zjawisk i procesów będących przedmiotem geografii ekonomicznej. ... więcej

Instytucjonalne uwarunkowania polskiego rynku pracy, Beata Woźniak-Jęchorek
Koopetycja w klastrach kreatywnych, Barbara Jankowska

"Przedstawiona [...] praca naukowa jest udaną próbą kompleksowego spojrzenia na polski rynek pracy od strony uwarunkowań funkcjonalnych ... więcej

Pozytywny wpływ środowiska klastrowego na konkurencyjność, innowacyjność i internacjonalizację przedsiębiorstw ... więcej

Kreowanie wartości centrum handlowego , Jan Mikołajczyk
Marketing. Koncepcje, strategie, trendy. Wyd. 2, Maria Sławińska, Henryk Mruk, Bogna Pilarczyk

Praca składa się z wprowadzenia, pięciu rozdziałów i zakończenia, a także ze spisów: rysunków, wykresów ... więcej

Celem przygotowanego podręcznika jest zaprezentowanie najważniejszych zasad oraz technik marketingowych służących zwiększaniu ... więcej

Matematyka dla ekonomistów wyd. 6, Marian Matłoka
Międzynarodowe badania marketingowe, Henryk Mruk, Jerzy Schroeder, Małgorzata Bartosik-Purgat

Matematyka dla ekonomistów jest książką przewidzianą jako podręcznik do przedmiotu matematyka wykładanego dla studentów ... więcej

Książka zawiera omówienie źródeł informacji, prezentuje metody badań ilościowych i jakościowych, metody ... więcej

Myślenie systemowe i sieciowe w zarządzaniu projektami, Tomasz Kopczyński
Opakowania aktywne i inteligentne, Ryszard Cierpiszewski

W pracy przedstawiono zarówno te najwcześniejsze, jak i najbardziej aktualne rozważania dotyczące zarządzania projektami oraz ... więcej

Monografia przybliża czytelnikowi problematykę dotyczącą dynamicznie rozwijającej się grupy opakowań innowacyjnych, ... więcej

SCALES CONSTRUCTION FOR CONSUMERS PERSONAL VALUES METHODOLOGICAL ASPECTS APPLICATION, PIOTR TARKA
Rola samorządu terytorialnego w kształtowaniu funkcji turystycznej gminy, Justyna Majewska

The book refers to theory and practice of the measurement and scales construction in the area of personal values. The effective measurement and scales ... więcej

Rola samorządu terytorialnego w kształtowaniu funkcji turystycznej gminy to książka poświęcona ocenie oddziaływania ... więcej

Origins and Evolution of CSR Self-regulation, Jurek Michał
Neurobiologiczne techniki stosowane w biznesie, Henryk Szymusiak

Książka jest podstawą do wstępnej analizy zrównoważonej instytucji finansowej, której działalność ... więcej

Autor przedstawia nowoczesne rozwiązania naukowe oraz technologie pod kątem zwiększania skuteczności oraz bezpieczeństwa marketingu ... więcej

MIGRACJE I DELOKALIZACJA PRZEDSIĘBIORSTW, EWA MAŁUSZYŃSKA
Zintegrowane sprawozdanie przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego, Janusz Samelak

Praca omawia wybrane zagadnienia migracji i delokalizacji przedsiębiorstw. Znaczący wzrost natężenia delokalizacji, będący ... więcej

Celem opracowania jest stworzenie ram koncepcyjnych zintegrowanego sprawozdania przedsiębiorstwa społecznie odpowiedzialnego. Podstawowa hipoteza ... więcej

TEORIA I PRAKTYKA GOSPODAROWANIA WE WSPÓŁCZESNYM ŚWIECIE, RED.KATARZYNA SZARZEC, RED.MAGDALENA KNAPIŃSKA
MATEMATYKA W EKONOMII TEORIA I ZASTOSOWANIE, RED. EMIL PANEK

Okolicznościowym impulsem polecanej uwadze Czytelnika publikacji jest Jubileusz 70-lecia urodzin i 45-lecia pracy zawodowej uznanego i wybitnego naukowca ... więcej

Monografia zawiera najnowsze wyniki badań pracowników i doktorantów Wydziału Informatyki i Gospodarki Elektronicznej Uniwersytetu ... więcej

Marketing oparty na wiedzy w świetle procesów decyzyjnych, red.nauk. Wiesław Ciechomski, red.nauk. Robert Romanowski
Marketing terytorialny oparty na wiedzy, red. Wiesław Ciechomski, red. Robert Romanowski

W monografii, którą oddajemy do Państwa rąk, została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia ... więcej

Tytuł Marketing terytorialny oparty na wiedzy nawiązuje do terminu gospodarka oparta na wiedzy oznaczającego procesy rozwoju gospodarczego ... więcej

Małe i średnie przedsiębiorswa w gospodarkach europejskich, Małgorzata Kokocińska
Konkurencyjność regionalna w czasie i przestrzeni na przykładzie polskich regionów, Ewa Łaźniewska

Przedmiotem rozważań niniejszej publikacji nie jest przedsiębiorczość jako taka, lecz jej zmaterializowany skutek w postaci podmiotu ... więcej

Tytuł niniejszej publikacji w znacznej mierze determinuje cel badawczy pracy, który osiągnięto w wymiarze poznawczym i praktycznym. ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier