Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "edu-Libri"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 59 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 > >>
Aktywność promocyjna polskich miast, Brańka Sebastian

Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji z zakresu rozwoju regionalnego, marketingu terytorialnego, a także obowiązujących aktów prawnych w publikacji pokazano, że promocja jest głównym obszarem aktywności marketingowej miasta. W pracy zaproponowano ponadto definicję aktywności promocyjnej miasta, uwzględniającą wieloaspektowość tego pojęcia. W dalszej kolejności ... więcej

Wewnętrzny nadzór korporacyjny w publicznych spółkach akcyjnych, Poteralska Agnieszka

Czytelnik dowie się, co oznacza nadzór korporacyjny w szerokim rozumieniu, jakie rodzaje konfliktów interesów są charakterystyczne dla publicznych spółek akcyjnych oraz w jaki sposób ustawodawca polski i niemiecki zmieniał regulacje prawne w celu ustanowienia wysokich standardów korporacyjnych.

Corporate financial communication in Poland, Klimczak Karol Marek, Dynel Marta, Pikos Anna

Companies listed in stock exchanges need to actively engage with investors but little research has been done into corporate communication practices in emerging markets. The goal of this book is to describe the textual communication between companies listed at the Warsaw Stock Exchange, equity analysts and investors. We present the results of three empirical studies of financial texts written in the Polish language: financial reports, letters to shareholders and sell-side analyst reports. The studies combine the methods of finance and language pragmatics ... więcej

Karty dokonań, Barowicz Marek

Monografia stanowi kompendium wiedzy z zakresu nowoczesnych technik zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie, obejmującego opracowanie, wdrożenie i realizację strategii. Składa się z sześciu rozdziałów. Pierwsze trzy dotyczą controllingu, z uwzględnieniem funkcjonowania centrów odpowiedzialności oraz sterowania strategią firmową. Kolejne dwa rozdziały zawierają typologię poszczególnych form zarządzania strategicznego, obejmującą ... więcej

Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa., Bielawska Aurelia, Brojakowska-Trząska Magdalena

Publikacja napisana została z myślą o dostarczeniu Czytelnikowi fundamentalnej wiedzy na temat możliwości kształtowania krótkoterminowych decyzji finansowych i ich wpływu na realizację celów gospodarki finansowej przedsiębiorstwa. W książce przedstawiono zagadnienie gospodarki finansowej w kontekście bieżących decyzji finansowych, zaprezentowano instrumenty finansowe umożliwiające przedsiębiorstwu pozyskanie środków na pokrycie bieżących ... więcej

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie, Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rosa Grażyna, Słupińska Kamila

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunikacją werbalną i niewerbalną mogą powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsięwzięcia biznesowego. Zrozumienie innej kultury jest zadaniem bardzo ... więcej

Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku, Porada-Rochoń Małgorzata, Brojak-Trzaskowska Małgorzata, Kordela Dominika, Tomczyk Monika

Publikacja podejmuje ważny temat, szczególnie w kontekście wyzwań, przed którymi stoją kierujący przedsiębiorstwami w XXI wieku. Autorki dokonały rozpoznania problemów i wyzwań pojawiających się przed przedsiębiorcami obecnie i w przyszłości. Ważnym zagadnieniem przedstawionym w monografii jest próba połączenia problematyki modeli biznesowych, finansowania i innowacji oraz zebrania tych szerokich i niełatwych zagadnień w powiązane ze ... więcej

Racjonalizacja energochłonności transportu samochodowego, Szaruga Elżbieta

W książce zaprezentowano modele racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego z uwzględnieniem funkcji maksymalizującej użyteczność, poprzedzając je analizą trendów oraz cykli koniunkturalnych. Dzięki takiemu podejściu autorka podjęła się próby wniesienia wkładu do sprecyzowania kierunków racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego, realnie możliwych do osiągnięcia w XXI wieku. Monografia zawiera wyniki ... więcej

Startupy Wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości, Skala Agnieszka

Autorka, podejmując pioniersko na gruncie naukowym problematykę triady: startupy – zarządzanie – edukacja z pozycji poznawczych, badawczych i aplikacyjnych, odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na naukowe podejście do zjawiska startupów, które są emanacją rewolucji cyfrowej i gospodarki opartej na innowacjach. Zwraca uwagę na ważne zjawisko ekonomiczne, jakim jest pojawienie się tej nowej formy organizacji, analizuje i systematyzuje zjawiska temu towarzyszące oraz wskazuje podstawy ... więcej

Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji, Wodecki Andrzej

Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach, usługach i zasadach prowadzenia biznesu, a także wyzwania i niezbędne kompetencje.

1 2 3 4 5 6 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier