Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "edu-Libri"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 57 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 > >>
Aktywność promocyjna polskich miast, Brańka Sebastian
Wewnętrzny nadzór korporacyjny w publicznych spółkach akcyjnych, Poteralska Agnieszka

Książka stanowi studium teoretyczno-empiryczne promocji jako narzędzia stosowanego przez duże polskie miasta. Na podstawie publikacji ... więcej

Czytelnik dowie się, co oznacza nadzór korporacyjny w szerokim rozumieniu, jakie rodzaje konfliktów interesów są charakterystyczne ... więcej

Corporate financial communication in Poland, Klimczak Karol Marek, Dynel Marta, Pikos Anna
Karty dokonań, Barowicz Marek

Companies listed in stock exchanges need to actively engage with investors but little research has been done into corporate communication practices in ... więcej

Monografia stanowi kompendium wiedzy z zakresu nowoczesnych technik zarządzania strategicznego w przedsiębiorstwie, obejmującego opracowanie ... więcej

Gospodarka finansowa przedsiębiorstwa., Bielawska Aurelia, Brojakowska-Trząska Magdalena
Komunikacja miedzykulturowa w biznesie, Gracz Leszek, Ostrowska Izabela, Rosa Grażyna, Słupińska Kamila

Publikacja napisana została z myślą o dostarczeniu Czytelnikowi fundamentalnej wiedzy na temat możliwości kształtowania krótkoterminowych ... więcej

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących ... więcej

Przedsiębiorstwa w obliczu wyzwań XXI wieku, Porada-Rochoń Małgorzata, Brojak-Trzaskowska Małgorzata, Kordela Dominika, Tomczyk Monika
Racjonalizacja energochłonności transportu samochodowego, Szaruga Elżbieta

Publikacja podejmuje ważny temat, szczególnie w kontekście wyzwań, przed którymi stoją kierujący przedsiębiorstwami ... więcej

W książce zaprezentowano modele racjonalizacji energochłonności transportu samochodowego z uwzględnieniem funkcji maksymalizującej ... więcej

Startupy Wyzwanie dla zarządzania i edukacji przedsiębiorczości, Skala Agnieszka
Sztuczna inteligencja w kreowaniu wartości organizacji, Wodecki Andrzej

Autorka, podejmując pioniersko na gruncie naukowym problematykę triady: startupy – zarządzanie – edukacja z pozycji poznawczych ... więcej

Monografia przedstawia analizę modeli generowania wartości przez firmy wykorzystujące sztuczną inteligencję w swoich produktach ... więcej

1 2 3 4 5 6 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier