Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych
Wersja papierowa
Autor:
Nestorowicz Renata
Wydawnictwo:
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w PoznaniuISBN: 978-83-7417-917-1
Format: B5
Liczba stron: 276
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2017 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
25,50 zł
Praca zawiera udaną identyfikację, analizę i syntezę istotnego problemu naukowego, fragmentarycznego rozpoznanego w literaturze polskiej, ale także i światowej. Problematyka podjęta przez Autorkę odnosi się do szeroko ujmowanej asymetrii wiedzy i informacji na rynku produktów żywnościowych w Polsce. Rozwiązanie tego złożonego problemu jest ważne ze względów zarówno poznawczych, jak i metodycznych oraz praktycznych. [...] podjęty problem rozpatrzony został w szerokim nawiązaniu do dorobku teorii zachowań konsumentów, marketingu, zarządzania, ekonomiki informacji, psychologii itd.
Z recenzji prof. dr hab. Ewy Kieżel