Poznań

 

 
Produkt "Maluj wodą Las" został dodany do koszyka.
 
 
 

Pokaż tylko

 
 
 
 
Zaawansowane
Szukaj także w:
 

Marketing

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 48 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 > >>
Uwarunkowania skuteczności badań marketingowych, Piotr Tarka
Metody innowacji produktu, Rutkowski Ireneusz P

Uwzględniając całość przedmiotu zainteresowania monografii, należy ją uznać za opracowanie bardzo interesujące ... więcej

Książka jest adresowana do kadry kierowniczej przedsiębiorstw, zwłaszcza przemysłowych, do menedżerów odpowiedzialnych ... więcej

Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych, Olejniczak Tomasz
Znaczenie efektywności działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa, red. Tomasz Żyminkowski, red. Halina Szulce

1. Społeczny i ekonomiczny potencjał konsumentów seniorów 2. Innowacja produktowa jako determinanta zachowań konsumentów ... więcej

"Redaktorzy opracowania postawili sobie bardzo ambitny i jednocześnie trudny do zrealizowania cel, (..pokreślenie przydatności i znaczenia ... więcej

Pomiar fizjologiczny w badaniu wewnątrzsklepowych zachowań nabywców, Pierański Bartłomiej
Scales Construction for Consumers' Personal Values , Piotr Tarka

1.Elementy oraz mechanizm oddziaływania przestrzeni wewnątrzsklepowej na nabywców 2.Mozliwości poznania zachowań nabywców ... więcej

The book refers to theory and practice of the measurement and scales construction in the area of personal values. The effective measurement and scales ... więcej

Adaptacja w relacjach business-to-business , Leszczyński Grzegorz
Patriotyzm konsumencki Polaków, Kaczmarek Mirosława, Wieja Magdalena

Główną przesłanką dla przygotowania monografii i było dążenie do pokazania, jakie znaczenie dla efektów ... więcej

Kraj pochodzenia produktu należy obok jakości i ceny do najważniejszych kryteriów wyboru przy podejmowaniu przez konsumenta decyzji ... więcej

Marketing Międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw  MD 338, Hauke-Lopes A.,Ratajczak-Mrozek M.,Soniewicki M.,Wieczerzycki M
Zaufanie w relacjach Business-To-Business, Zieliński Marek

1.Studia przypadków: -IKEA -Disneyland -LEGO -OKNOPLAST -Peroni Nastro Azzurro -Netguru -brand24 -OTCF 2.Zadania: -Wpływ otoczenia ... więcej

Monografia jest interesującą i nowatorską propozycją synchronicznego rozpatrywania charakteru zmian zaufania z obu stron relacji B2B. ... więcej

1 2 3 4 5 > >>
 
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier