Poznań

 

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 249 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
Model doradztwa w obszarze finansów osobistych w Polsce na tle doświadczeń międzynarodowych, Krzysztof Waliszewski
Adaptacja w relacjach business-to-business , Leszczyński Grzegorz

Monografia o imponującej zawartości faktograficznej jest pierwszym w Polsce tak kompleksowym studium doradztwa w obszarze finansów osobistych ... więcej

Główną przesłanką dla przygotowania monografii i było dążenie do pokazania, jakie znaczenie dla efektów ... więcej

Asymetria wiedzy a aktywność informacyjna konsumentów na rynku produktów żywnościowych, Nestorowicz Renata
Dynamika zmian cen kontraktów SCDS a ryzyko suwerenne Polski w okresie kryzysu finansowego, Agata Kliber

Praca zawiera udaną identyfikację, analizę i syntezę istotnego problemu naukowego, fragmentarycznego rozpoznanego w literaturze polskiej ... więcej

[Autorka] stawia sobie ambitniejszy cel identyfikacji charakteru ryzyka kraju (suwerenne czy ogólne), które odzwierciedlają ceny kontraktów ... więcej

Instytucjonalne uwarunkowania polskiego rynku pracy, Beata Woźniak-Jęchorek
Scales Construction for Consumers' Personal Values , Piotr Tarka

"Przedstawiona [...] praca naukowa jest udaną próbą kompleksowego spojrzenia na polski rynek pracy od strony uwarunkowań funkcjonalnych ... więcej

The book refers to theory and practice of the measurement and scales construction in the area of personal values. The effective measurement and scales ... więcej

Migracje i delokalizacja przedsiębiorstw, Ewa Małuszyńska
Marketing oparty na wiedzy w świetle procesów decyzyjnych, red.nauk. Wiesław Ciechomski, red.nauk. Robert Romanowski

Praca omawia wybrane zagadnienia migracji i delokalizacji przedsiębiorstw. Znaczący wzrost natężenia delokalizacji, będący ... więcej

W monografii, którą oddajemy do Państwa rąk, została podjęta tematyka dotycząca znaczenia marketingu w procesie tworzenia ... więcej

Marketing terytorialny oparty na wiedzy, red. Wiesław Ciechomski, red. Robert Romanowski
Konkurencyjność regionalna w czasie i przestrzeni na przykładzie polskich regionów, Ewa Łaźniewska

Tytuł Marketing terytorialny oparty na wiedzy nawiązuje do terminu gospodarka oparta na wiedzy oznaczającego procesy rozwoju gospodarczego ... więcej

Tytuł niniejszej publikacji w znacznej mierze determinuje cel badawczy pracy, który osiągnięto w wymiarze poznawczym i praktycznym. ... więcej

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier