Poznań

 

 
Produkt "Orły Rzymu Księga 2" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 25 produktów,
łącznie za kwotę 3 664,20 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Orły Rzymu Księga 2
Marini Enrico
38,00 zł

 
ksiazka tytuł: Experience Marketing autor: Schmitt Bernd
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Experience Marketing

Concepts, Frameworks and Consumer Insights
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Now Publishers
ISBN: 978-16-01-98452-4
Format: 15.6x23.4cm
Liczba stron: 74
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
324,90 zł

Experience Marketing examines a new and exciting concept that is of interest to academics and marketing practitioners who have come to realize that understanding how consumers experience brands, and how to provide appealing brand experiences for them, is critical for differentiating their offerings in a competitive marketplace. Understanding consumer experiences is a core task for consumer research, but consumer and marketing research on experience is still emerging.

Experience Marketing reviews and discusses experience research conducted in various disciplines and in sub-disciplines of marketing. The author begins with an exploration of the experience concept itself. What do we mean by "experience"? What are consumer experiences? How are they different from other established constructs in our field? Next, this monograph reviews the key concepts of experience marketing and provides empirical research findings that shed light on consumer insights on experiences. It also examines the strategic management and marketing literature on customer experience and the practical frameworks for managing experiences. Finally, it explores an exciting emerging area of research-the interface of consumer experience and happiness.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier