Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 5 produktów,
łącznie za kwotę 1 336,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Measurement in Social Psychology
369,00 zł

 
ksiazka tytuł: Measurement in Social Psychology autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Measurement in Social Psychology

Wersja papierowa
Redakcja: Blanton Hart
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-11-389-1324-0
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 278
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
369,00 zł

<P>Although best known for experimental methods, social psychology also has a strong tradition of measurement. This volume seeks to highlight this tradition by introducing readers to measurement strategies that help drive social psychological research and theory development.</P>
<P></P>
<P>The books opens with an analysis of the measurement technique that dominates most of the social sciences, self-report. Chapter 1 presents a conceptual framework for interpreting the data generated from self-report, which it uses to provide practical advice on writing strong and structured self-report items. From there, attention is drawn to the many other innovative measurement and data-collection techniques that have helped expand the range of theories social psychologists test. Chapters 2 through 6 introduce techniques designed to measure the internal psychological states of individual respondents, with strategies that can stand alone or complement anything obtained via self-report. Included are chapters on implicit, elicitation, and diary approaches to collecting response data from participants, as well as neurological and psychobiological approaches to inferring underlying mechanisms. The remaining chapters introduce creative data-collection techniques, focusing particular attention on the rich forms of data humans often leave behind. Included are chapters on textual analysis, archival analysis, geocoding, and social media harvesting.</P>
<P></P>
<P>The many methods covered in this book complement one another, such that the full volume provides researchers with a powerful toolset to help them better explore what is "social" about human behavior.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier