Poznań

 

 
Produkt "Rebuilding the PSYCHE/SOMA unit" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 352,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Rebuilding the PSYCHE/SOMA unit
Teixeira Lopes José
301,60 zł

 

Lista tytułów z wydawnictwa "Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu"

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 257 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>
Zarządzanie międzyorganizacyjnymi relacjami kooperacyjnymi w przedsiębiorstwach przemysłowych, Nowak Dariusz

WSTĘP ROZDZIAŁ 1. ISTOTA KOOPERACJI PRZEMYSŁOWEJ 1.1.Pojęcie, znaczenie i kierunki rozwoju współczesnej kooperacji - definicje i koncepcje międzyorganizacyjnej kooperacji 1.2.Kooperacja przemysłowa w Polsce - ujęcie retrospektywne 1.3.Rodzaje i formy współpracy przedsiębiorstw 1.4.Kooperacja a współpraca i inne określenia charakteryzujące współdziałanie gospodarcze 1.5.Problematyka outsourcingu a kooperacja 1.6.Kooperacja, kooperencja i inne rodzaje ... więcej

Miary kosztów agencji w spółkach akcyjnych, Rychłowska-Musiał Elżbieta

Koszty agencji mogą się pojawiać we wszystkich obszarach życia gospodarczego (i społecznego), w obrębie których dochodzi do rozdzielenia funkcji decyzyjnych i kontrolnych. Obecność kosztów agencji jest szczególnie dotkliwa dla spółek akcyjnych, gdyż może prowadzić do obniżenia ich wartości, a konflikty interesów właścicieli, menedżerów i wierzycieli leżące u podstaw relacji agencji implikują realizacje suboptymalnych ... więcej

Ograniczanie antropogenicznych obciążeń środowiska jako czynnik trwałego i zrównoważonego rozwoju, Bernaciak Arnold

Książka wpisuje się do głównego nurtu ekonomii środowiska i zasobów naturalnych. Głównym tematem monografii są zmiany w antropogennym obciążeniu środowiska przyrodniczego, które są istotne w kontekście powodowanych efektów środowiskowych, oraz ich znaczenie dla przemieszczania gospodarki narodowej w kierunki trwałego i zrównoważonego rozwoju. Nikt dotąd nie dokonał tak kompleksowego opracowania akcentującego zmiany powiązań ... więcej

Economic Growth and Financial Development in Sub-Saharan African Countries, Killion Munyama
Adaptation of Service Protocols, Picard Willy
Configurable Virtual Reality Applications, Walczak Krzysztof

Virtual reality offers a new paradigm for building human-computer interfaces, enabling users to immerse in computer-simulated, interactive, three-dimensional environments. Cultural heritage, education, training, entertainment and e-commerce are notable examples of application areas that can largely benefit from the use of VR technplogies. However, the actual uptake of VR applications is still very low-mainly due to the difficulty in creating meaningful, high-quality interactive VR content.

Strategiczny wymiar dynamicznych zdolności polskich przedsiębiorstw, Krzakiewicz Kazimierz Cyfert Szymon

Recenzowana książka stanowi ciekawą, w pewnym stopniu - pionierską, ale przede wszystkim potrzebną pracę na temat ważnej koncepcji zdolności dynamicznych współczesnych organizacji. Praca wypełnia istniejącą wyraźną lukę w zakresie tej problematyki, gdyż w znaczącym stopniu uzupełnia i porządkuje wiedzę dotyczącą natury i składowych zdolności dynamicznych przedsiębiorstw, a także ich przejawów i mechanizmów ... więcej

Finansowanie działalności kulturalnej w Polsce , Joanna Przybylska

Celem niniejszej monografii jest ocena systemu finansowania działalności kulturalnej z punktu widzenia możliwości rozwoju działalności instytucji kultury. Pojęcie "instytucji kultury" oznacza tu zarówno placówki świadczące usługi w zakresie upowszechniania kultury, bez względu na formę organizacyjno-prawną tych podmiotów, jak i tzw. instytucje artystyczne. Do placówek upowszechniania kultury zalicza się biblioteki, domy czy ośrodki kultury oraz muzea. Natomiast ... więcej

Kapitał marki miasta zorientowany na konsumenta. Źródła i pomiar, Magdalena Florek

Niniejsza praca jest efektem kilkunastoletnich zainteresowań autorki dziedziną marketingu terytorialnego i jego rozwoju. Jest następstwem wieloletnich badań, analiz studiów przypadków i prowadzonych konsultacji. Jest także odpowiedzią na postulaty nie tylko badaczy, ale i praktyków samorządowych, którzy oczekują oceny efektów stosowania podejścia marketingowego w jednostkach samorządowych. Szczególnym bowiem wyzwaniem w marketingu miejsc jest pomiar skuteczności ... więcej

Konsumenci seniorzy wobec innowacji produktowych, Olejniczak Tomasz

1. Społeczny i ekonomiczny potencjał konsumentów seniorów 2. Innowacja produktowa jako determinanta zachowań konsumentów seniorów 3. Postawy konsumentów seniorów wobec innowacji 4. Zakupy innowacji produktowych przez konsumentów seniorów 5. Model akceptacji innowacji produktowych przez konsumentów seniorów na rynku produktów FMCG

Mathematics in Economics and Management. Examples and exercises MD 290, Marcin Anholcer

The book that you pick up has been developed for students of first year courses in International Relations, Finance and Management. It has been designed to help you - even those who learned mathematics in high school only at the elementary level - to pass the exams in mathematics (or any other similar courses). The book is prepared in a way that allows you to learn by yourself. Hence, great emphasis was placed on the examples that dominate in this book. They are resolved "step by step" to make it easy to understand them. Chapter 1. Logic 1.1. Sentences 1. ... więcej

Przepływy kapitału międzynarodowego a wzrost gospodarczy, Paweł Śliwiński
Dynamic capabilities and their strategic dimension, Kazimerz Krzakiewicz, Szymon Cyfert

1.Dynamic perspective of academic values of modern University 2.Company s dynamic capacities in the light of environmental variability and complexity 3.Exogenous determinants of absorption of innovative technologies by financial services companies 4.Imitation strategies within the framework of dynamic capabilities 5.Open and close innovation proces as a way to organizational ambidexterity-research results 6.Adaptation as a fundament of innovative actions-the evolutionary and the ecological perspective 7.Path dependence destiny Organizational routines ... więcej

Wielokryterialna ocena systemu zasobów własnych Unii Europejskiej, Cieślukowski Maciej

Praca stanowi próbę odpowiedzi na wskazane problemy i stawiane wymogi unijnym zasobom. Przed pracą postawiono dwa cele główne. Pierwszym jest kompleksowa ocena jakości aktualnego systemu zasobów własnych UE (systemu obowiązującego w latach 2000-2010), natomiast drugim - ocena jakości systemu projektowanego na lata 2014-2020 i porównanie go z systemem aktualnym. Analiza porównawcza powinna wskazać, który z systemów jest lepszy i bardziej odpowiada Unii w jej obecnym ... więcej

Znaczenie efektywności działań marketingowych w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa, red. Tomasz Żyminkowski, red. Halina Szulce

"Redaktorzy opracowania postawili sobie bardzo ambitny i jednocześnie trudny do zrealizowania cel, (..pokreślenie przydatności i znaczenia działań marketingowych w kształtowaniu wartości marketingowej przedsiębiorstwa. Do realizacji tego celu podeszli (...) w sposób holistyczny, uznając, że oba te zagadnienia, tj. ocena wartości przedsiębiorstwa oraz mierzenie efektywności marketingu stanowią (...) całość i należy je rozpatrywać łącznie. Przyjęcie ... więcej

System ekozarządzania i audytu (EMAS) w organizacji, Matuszak-Flejszman Alina

Niniejsza publikacja łączy wiedzę teoretyczną i doświadczenia praktyczne w zakresie systemu ekozarządzania i audytu (EMAS).W pracy omówiono między innymi: -podstawowe wymagania dotyczące systemu ekozarządzania i audytu -działania w zakresie planowania i wdrażania systemu ekozarządzania i audytu -działania w kierunku oceny środowiskowych efektów, -sektorowe dokumenty referencyjne, -wskaźniki efektywności środowiskowej i kryteria doskonałości, -weryfikację ... więcej

Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, Malinowska Paulina

Wprowadzenie – koncepcja i cel pracy Rozdział 1 Znaczenie jakości produktów 1.1. Definiowanie pojęcia jakości 1.2. Jakość z punktu widzenia producenta i konsumenta 1.3. Cechy jakościowe produktów kosmetycznych 1.4. Metody badania cech jakościowych produktów kosmetycznych Rozdział 2 Rynek dermokosmetyków w Polsce – charakterystyka i sposoby komunikowania się przedsiębiorstw z konsumentami 2.1. Pojęcie dermokosmetyku i jego miejsce na rynku aptecznym 2. ... więcej

Handel detaliczny jako pracodawca we współczesnej gospodarce, Aleksandra Grzesiuk

Podstawowym tematem książki jest zatrudnienie w handlu detalicznym. Wiąże się on z wieloma dyscyplinami o charakterze społecznym i wymaga narzędzi statystycznych o dużym stopniu ścisłości, a także licznych odniesień do marketingu, zarządzania itp. Zarówno w warstwie teoretycznej, jak i empirycznej brakuje w Polsce całościowych, systematyzujących rozpoznań tego problemu, jego uwarunkowań i tendencji. Podkreślić należy, że omawiany sektor ... więcej

Rachunkowość funduszy emerytalnych   MD 325, Szczepankiewicz Elżbieta I

1.Zagadnienia ogólne dotyczące funduszy emerytalnych i instytucji nimi zarządzających. 2.Księgi rachunkowe i sprawozdanie finansowe otwartych funduszy emerytalnych 3.Ksiegi rachunkowe i sprawozdanie finansowe powszechnych towarzystw emerytalnych.

Koniec ery tradycyjnych spisów ludności, Gołata Elżbieta

Recenzowana książka jest pierwszą publikacją tak szeroko omawiającą kwestie spisów ludności w Polsce, w której zawarto konkretne wskazówki działań poprawiających ich jakość[...] Jest to jedno z nielicznych opracowań poświęconych jakości badań statystycznych, wypełniające lukę w ocenie badań wyczerpujących. Praca ta jest dowodem znaczącego wkładu Autorki w rozwój demografii w Polsce, w szczególności ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier