Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 3 produkty,
łącznie za kwotę 554,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
The Role of Marketing Capabilities in the Luxury Competitive Arena
Ehrensperger Elena
273,30 zł

 
ksiazka tytuł: The Role of Marketing Capabilities in the Luxury Competitive Arena autor: Ehrensperger Elena
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

The Role of Marketing Capabilities in the Luxury Competitive Arena

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Books on Demand
ISBN: 978-37-528-7804-2
Format: 14.8x21.0cm
Liczba stron: 148
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2018 r.
Język: niemiecki

Dostępność: dostępny
273,30 zł

This dissertation explores the role of marketing capabilities in the luxury competitive arena. The concept of the strategic competitive arena is a relatively new and hardly examined phenomenon in management research, which increasingly gains on importance on the background of intensified cross-industry competition and market dynamism (Day 2004; McGrath 2013). In my dissertation thesis, I turn attention to this phenomenon by specifically focusing on the strategic luxury competitive arena. Following the resource-based view of the firm (Barney 1991; Helfat 2007; Peteraf 1993), I show how companies competing in this strategic arena deploy arena-specific marketing capabilities in order to improve their marketing performance and achieve sustained competitive advantage.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier