Poznań

 

 
Produkt "Wojny i wojskowość Polska XVI wieku tom III lata 1576-1599" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 38 produktów,
łącznie za kwotę 5 394,40 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Wojny i wojskowość Polska XVI wieku tom III lata 1576-1599
Plewczyński Marek
70,00 zł

 
ksiazka tytuł: ??????????4D????????????? autor: Lynn H. Shih
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

【名牌學書系第一部】4D透視奢華名牌當代神話(上)

4D Vision of Luxury Branding MYTH (Part One)
Wersja papierowa
Autor: Lynn H. Shih
Wydawnictwo: EHGBooks
ISBN: 978-16-478-4710-4
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 258
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Język: chiński

Dostępność: dostępny
98,70 zł

<p>人們為什麼迷戀名牌?</p><p>&nbsp;奢侈品為什麼「被需要」?</p><p>&nbsp;年輕人瘋靡時尚、追逐名牌、想望奢侈品,為什麼?</p><p>「LOGO包」算不算「奢侈品」?</p><p>&nbsp;全世界搶買的「奢侈品」有70%出自法國名牌,為什麼?</p><p>&nbsp;而什麼是「奢侈品」呢?</p><p><br></p><p>跨世紀以來的21世紀, 爆發了一款全球發作的「奢華熱」,註記了一個膜拜名牌包包、為擁有時尚的奢侈品而著迷的時代,數據的事實告訴我們,昂貴名牌包包是帶來幸福滿足的「大、小確幸」...,我們一次一次練習著通過「擁有Having」、感受能「成為Being」、或許終於享受得的好體驗,更甚至,人們的五感六覺受到激活, 自我第4向度(4th Dimension)--「4D」心靈場域獲得驚喜、 滿足、撫慰以及給力(Empowerment),發動大、小不同的想望,更甚至,通過心中欲求的夢幻逸品,人們自我提昇 、實現追逐美夢的野心。</p><p><br></p><p>石靈慧教授編著【名牌學】套書系列,可協助您達到三個目的:</p><p>1.看懂時尚:聚焦奢華時尚產業、探索法國美學經濟譜碼文化軟實力</p><p>2.看懂奢侈品:解碼想望群眾的奢迷航程(地圖)、探勘當代慾望符碼</p><p>3.看懂名牌:拆解名牌打造品牌價值的營銷功法,懂得運用</p><p><br></p><p>本書每章書中每章以「核心觀點」、「KEYWORDS 關鍵字」開章,其後並附有「知識糖(堂)On Demand」,將重要概念與關鍵議題另以「知識糖果盒子」模式線上供應,歡迎索取:www.facebook.com/ 4dbranding。&nbsp;</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier