Poznań

 

 
Produkt "Arrefecimento de baterias de veículos eléctricos com nanofluidos" został dodany do koszyka.
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 10 produktów,
łącznie za kwotę 2 198,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Arrefecimento de baterias de veículos eléctricos com nanofluidos
Kukkapalli Vamsi Krishna
266,90 zł

 
ksiazka tytuł: Language Teacher Education for a Global Society autor: Kumaravadivelu B.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Language Teacher Education for a Global Society

A Modular Model for Knowing, Analyzing, Recognizing, Doing, and Seeing
Wersja papierowa
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-04-15-87738-1
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 168
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2011 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
376,80 zł

<P>The field of second/foreign language teacher education is calling out for a coherent and comprehensive framework for teacher preparation in these times of accelerating economic, cultural, and educational globalization. Responding to this call, this book introduces a state-of-the-art model for developing prospective and practicing teachers into strategic thinkers, exploratory researchers, and transformative teachers. The model includes five modules: Knowing, Analyzing, Recognizing, Doing, and Seeing (KARDS). Its goal is to help teachers understand: </P>
<UL>
<P>
<LI>how to build a viable professional, personal and procedural knowledge-base,</LI>
<P></P>
<P>
<LI>how to analyze learner needs, motivation and autonomy,</LI>
<P></P>
<P>
<LI>how to recognize their own identities, beliefs and values, </LI>
<P></P>
<P>
<LI>how to do teaching, theorizing and dialogizing, and </LI>
<P></P>
<P>
<LI>how to see their own teaching acts from learner, teacher, and observer perspectives.</LI>
<P></P></UL>
<P></P>
<P>Providing a scaffold for building a holistic understanding of what happens in the language classroom, this model eventually enables teachers to theorize what they practice and practice what they theorize. With its strong scholarly foundation and its supporting reflective tasks and exploratory projects, this book is immensely useful for students, practicing teachers, teacher educators, and educational researchers who are interested in exploring the complexity of language teacher education. </P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier