Poznań

 

 
Produkt "Logoświnki 2 Logopedyczna gra karciana" został dodany do koszyka.
 
 
 

Pokaż tylko

 
 
 
 
Zaawansowane
Szukaj także w:
 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 33,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Logoświnki 2 Logopedyczna gra karciana
Szłapa K. Tomasik I. Wrzesińsk
33,50 zł

 

Gry logiczne

10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 304 pasujące rekordy dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>
Collection Classique - 5 w 1,

PIĘĆ KLASYCZNYCH GIER W JEDNYM OPAKOWANIU! Jest to komplet dla wszystkich pragnących mieć pod ręką takie gry jak szachy, warcaby, backgacmon, kółko krzyżyk oraz Domino. Wszystkie elementy zestawu są solidnie wykonane z drewna, a całość spakowana do metalowego pudełka. Dzięki temu gry te będą służyć ci przez lata! Zawartość: Dwustronna, solidna drewniana plansza (Szachy & Warcaby / Backgacmon & Kółko i Krzyżyk), 32 drewniane bierki ... więcej

Logoświnki 2 Logopedyczna gra karciana, Szłapa K. Tomasik I. Wrzesińsk

Terapia mowy bezdźwięcznej. „Logoświnki 2” to gra logopedyczna przeznaczona to terapii mowy bezdźwięcznej, a dokładnie wywołania i utrwalania głosek w, wi, b, bi, d, g, gi w sylabach, logotomach i wyrazach. Gra składa się z 3 talii po 52 karty. Żółta talia zawiera materiał sylabowy pomocny w wywołaniu dźwięczności głosek: b (mmmba, mmmbe, mmmbo itd.), d (nnnda, nnnde, nnndo itd.), w (awa, wa itd.), g (ga itd.), gi (gie itd.), bi (bia itd.), sylaby ... więcej

Mądre gierki tereferki Niebezpieczeństwo w plenerze,

8 historyjek obrazkowych przedstawiających 8 różnych zachowań, które niosą ze sobą niepożądany skutek:Przejście dla pieszych, Fotelik samochodowy, Lodowisko, Ognisko, Proca, Łyżworolki, Nad rzeką, Piłka. Należy dobrać odpowiednio 3 obrazki, które poprawnie ułożone pokażą historyjkę: - złe zachowanie – skutek jaki wynika z tego zachowania – jak poprawnie powinno się zachować dziecko. Rekomendowany wiek: 4 lata. Historyjki ... więcej

Pisze i zmazuję Literki,

Miś Krzyś zaprasza maluchy do pisania literek. Ćwiczenie to ułatwia suchościeralny marker, którym można pisać nawet krzywo i nie w linijce, gdyż szmatka to wszystko szybko zmaże i znów można próbować napisać prostą i piękną literkę Zestaw zawiera: - 16 dwustronnych tablic o wym. 115x163 mm - marker suchościeralny - ściereczkę

Grzybobranie,
Grzybobranie
38,40 zł

Jeśli Twoje dziecko lubi rywalizację w grupie, to gra planszowa „Grzybobranie” będzie dla niego wymarzoną zabawą. Gra zawęża więzi społeczne, uczy rywalizacji, pokazuje czym jest wygrana, ale i w delikatny sposób zaznajamia malucha z uczuciem przegranej. Mogą w nią grać zarówno dzieci z rodzicami lub dzieci ze swoimi małymi rówieśnikami. Wspaniała zabawa, która dostarcza wielu emocji. Zestaw gry zawiera: sztywną lakierowaną planszę ... więcej

Labirynty Minotaur, Cespedes Pablo, Cisternas Victor Hugo

Minotaur trzyma Ariadnę w najgłębszym lochu labiryntu. Jesteś jej jedyną nadzieją! Aby do niej dotrzeć, musisz pokonać aż 7 labiryntów. Po drodze będziesz mieć do wykonania różne zadania (np. zdobycie miecza i zbroi). Na końcu stawisz czoło Minotaurowi! • Graj w pojedynkę lub z przyjaciółmi! • Czeka na ciebie 7 wypraw w nieznane! • Wyprawy są na różnych poziomach trudności! • Do każdej wyprawy możesz ... więcej

CzuCzu Fantastyczne gry logiczne 3+,

Przed wami doskonała zabawa w każdy czas i pogodę! Na 120 stronach znajdziecie wciągające, rozwijające zadania, którym towarzyszą ciekawostki z różnych stron świata. „Fantastyczne gry logiczne" pomagają: • odkrywać świat w pasjonujący sposób • ćwiczyć spostrzegawczość i koncentrację • rozwijać umiejętność logicznego myślenia.

Carotina Loteria ze środowiskami,

Gra polega na dopasowaniu 8 zwierzątek z podpisami do 6 arkuszy z różnymi środowiskami. Linia Carotina Preschool została stworzona specjalnie dla dzieci w wieku przedszkolnym, z wykorzystaniem dużych elementów z grubej tektury pokrytych kolorowymi obrazkami. Zawartość: 6 tablic z obrazkowym słownikiem, 24 karty do loterii, instrukcja Wiek: 3-6 lat

Invizimals Nowa drużyna Talia Ocean-Skały,

Invizimals „Nowa Drużyna“ to kontynuacja popularnej serii składająca się z 420 kart do kolekcjonowania i grania. Korzystając z bezpłatnej aplikacji na smartfony, po zeskanowaniu specjalnego kodu znajdującego się na odwrocie karty, Invizimal przenosi się do rozszerzonej rzeczywistości, gdzie toczą się pojedynki. Grać można wirtualnie lub na specjalnej planszy. Zawartość: talia 54 kart 1 karta specjalna z limitowanej edycji 1 mini książeczka z zasadami ... więcej

Karotka W prawo czy w lewo,

Za pomocą tej prostej gry polegającej na wciskaniu elementów w odpowiednie miejsca dzieci mogą w zabawny i spontaniczny sposób rozpoznawać strony prawą i lewą oraz rozwijać już od najmłodszych lat umiejętność orientowania się w przestrzeni. Wystarczy ułożyć mini-puzzle łącząc elementy w odpowiedni sposób, po prawej lub lewej stronie obrazka znajdującego się w środku. Zawartość: 8 mini-puzzli składających ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 > >>
 
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier