Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku są 2 produkty,
łącznie za kwotę 144,00 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
The Resurrection of Jimber-Jaw (Fantasy and Horror Classics)
Burroughs Edgar Rice
74,50 zł

 
ksiazka tytuł: Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting autor: Artur  Jabłoński
FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
Produkt w wersji cyfrowej - więcej informacji tutaj

Jak pisać, żeby chcieli czytać (i kupować). Copywriting & Webwriting

Wersja elektroniczna (brak aktualizacji)
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 978-83-283-9475-9
Wydanie: 2022 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
44,90 zł
eKsiążka Audio (Watermark)
MP3

Publikacja Format Wydanie Cena
Tradycyjna Oprawa: Miękka 2022 r. 44,90 zł
 
 

Teksty informacyjne i reklamowe rządzą się swoimi prawami. Większość zasad dotyczących stylu, które poznałeś w szkole, nie sprawdza się w komunikatach biznesowych. Dziś piszemy już inaczej, bo czytamy też inaczej.



Teksty, które łatwo się pisze, trudno się czyta. I na odwrót. Dlatego ta książka jest o trudnym pisaniu. O tworzeniu komunikatów, które sprzedają. Przekonują do działania. Skutecznie informują.



Dowiesz się z niej:


Jak ludzie przyswajają teksty, także reklamowe i w internecie
Że forma bywa często ważniejsza od treści (naprawdę!)
Jak pisać skutecznie i przystępnie dla odbiorcy
Jakie są konkretne rozwiązania, schematy i gotowe do wdrożenia przykłady efektywnych tekstów reklamowych

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier