Badania marketingowe. Rozdział 1
ISBN: 978-83-01-19003-3
Wydanie: 1, 2016 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
Publikacja | Format | Wydanie | Cena |
---|---|---|---|
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | epub | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
eKsiążka | mobi | 1, 2016 r. | 9,20 zł |
ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka”. W nowej publikacji przedstawiony jest cały proces badawczy oraz metody i techniki badań marketingowych dostosowanych do charakteru aktualnych problemów decyzyjnych przedsiębiorstw. Autorzy omawiają użyteczność badań marketingowych w prognozowaniu sprzedaży i w określaniu potencjału rynku, formułowaniu celów i kierunków rozwoju przedsiębiorstwa, wyznaczaniu segmentów rynku, w zarządzaniu produktem, ceną, dystrybucją i komunikacją marketingową oraz w określaniu poziomu satysfakcji i lojalności klientów.