Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 6 produktów,
łącznie za kwotę 1 333,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Vitiligo and Zinc Role of zinc in treatment of vitiligo
Bagherani Nooshin
360,70 zł

 
ksiazka tytuł: Retail Branding and Store Loyalty autor: Berg Bettina
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Retail Branding and Store Loyalty

Analysis in the Context of Reciprocity, Store Accessibility, and Retail Formats
Wersja papierowa
Autor: Berg Bettina
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-36-580-1595-4
Format: 14.8x21.0cm
Liczba stron: 202
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2013 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
219,10 zł

Marketers and retailers have to understand how to manage different consumer perception levels of retail brands, which have a major determining role on store loyalty across different complex contexts. Addressing these issues, Bettina Berg analyzes first whether corporate reputation and retail store equity have a reciprocal relationship in determining store loyalty. Second, she evaluates whether retail brand equity or store accessibility provides a greater contribution to store loyalty across different local competitive situations. Third, she investigates whether perceptions of format specific core attributes differ in their impact on the brand building process in saturated and emerging markets.​

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier