Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 5 produktów,
łącznie za kwotę 355,60 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Wandering Between Two Worlds
Mathias Anita
34,30 zł

 
ksiazka tytuł: Mathematical Models in Marketing autor: Funke Ursula H.
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Mathematical Models in Marketing

A Collection of Abstracts
Wersja papierowa
Redakcja: Beckmann M.
Wydawnictwo: Springer Nature B.V.
ISBN: 978-35-400-7869-2
Format: 12.7x20.3cm
Liczba stron: 536
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1976 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
206,40 zł

Mathematical models can be classified in a number of ways, e.g., static and dynamic; deterministic and stochastic; linear and nonlinear; individual and aggregate; descriptive, predictive, and normative; according to
the mathematical technique applied or according to the problem area in which they are used. In marketing, the level of sophistication of the mathe­ matical models varies considerably, so that a nurnber of models will be
meaningful to a marketing specialist without an extensive mathematical background. To make it easier for the nontechnical user we have chosen to classify the models included in this collection according to the major marketing
problem areas in which they are applied. Since the emphasis lies on mathematical models, we shall not as a rule present statistical models, flow chart models, computer models, or the empirical testing aspects of these
theories. We have also excluded competitive bidding, inventory and transportation models since these areas do not form the core of ·the marketing field.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier