Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 22 produktów,
łącznie za kwotę 3 320,40 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
The Pawnee Mythology, Part I
214,10 zł

 
ksiazka tytuł: Influ?ncia do marketing estratégico nos consumidores de serviços turísticos autor: Hassan Azizul
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Influência do marketing estratégico nos consumidores de serviços turísticos

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-08-25866-5
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 64
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: portugalski

Dostępność: dostępny
347,50 zł

Esta investigação foi realizada para avaliar a influência das estratégias de marketing na atração de turistas no Hotel Savoy. Os resultados revelaram que as estratégias de marketing do Hotel Savoy estão relacionadas com a atração de turistas. No entanto, recomenda-se que a direção do Savoy Hotel tome medidas adequadas para os negócios e os novos clientes. Além disso, o conteúdo das redes sociais também precisa de ser revisto para obter maiores benefícios do marketing nas redes sociais.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier