Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 8 produktów,
łącznie za kwotę 1 518,20 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Toxic Nourishment and Damaged Bonds in the Work of Michael Eigen
230,50 zł

 
ksiazka tytuł: THE BEHAVIORAL FACTORS OF CONSUMER'S THAT DETERMINE E-BANKING ADOPTION autor: Jouda Haitham
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

THE BEHAVIORAL FACTORS OF CONSUMER'S THAT DETERMINE E-BANKING ADOPTION

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-02-92379-8
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 376
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2020 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
579,50 zł

At present, there is a real revolution in ICT that attempt to provide solutionsfor all aspects of life, including banks, where they can serve their customers and provide them with the best E-banking services with high-quality.An innovative and comprehensive model based on extended theDecomposed theory of planned behavior and the model has nine variablesand is designed to determine the factors that affect consumer's intention toadopt E-banking. These variables are; Attitude, perceived control behavior,subjective norms, perceived risk, perceived trust, facilitating condition,behavior intention, and adoption. In addition to explaining the moderation role of self-efficacy between the behavioral intention and adoption, as well as study all the relationships.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier