Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji autor: Justyna Górna, Magdalena Kaźmierczak, Sławomir Zapłata
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY

Praktyka zarządzania systemowego w doskonaleniu organizacji

Wersja papierowa
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
ISBN: 9788382110685
Format: B5
Liczba stron: 248
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2021 r.
Język: polski

Dostępność: dostępny
39,00 zł

1. PROCESOWE PODEJŚCIE DO ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ W ORGANIZACJI
1.1. Rozwój zarządzania procesowego
1.2. Klasyfikacja procesów
1.3. Zarządzanie procesami
1.4. Podejście procesowe w zarządzaniu jakością
Zadania do wykonania
2. PODEJŚCIE OPARTE NA RYZYKU W PROJAKOŚCIOWYM ZARZĄDZANIU W ORGANIZACJI
2.1. Projakościowe zarządzanie w działalności gospodarczej – ujęcie makro- i
mikroekonomiczne
2.2. Systemowe podejście do zarządzania ryzykiem jakościowym
2.3. Zasady zarządzania jakością jako struktura dla doskonalenia systemowego zarządzania jakością
Zadania do wykonania
3. SYSTEMOWE ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ I BEZPIECZEŃSTWEM W ŁAŃCUCHU ŻYWNOŚCIOWYM
3.1. Pojęcie jakości i bezpieczeństwa w łańcuchu żywnościowym oraz wymagania prawne
3.2. Zagrożenia biologiczne, fizyczne, chemiczne
3.3. Dobre praktyki produkcyjne i higieniczne w produkcji i obrocie żywnością
3.4. Etapy wdrażania systemu HACCP
3.5. Systemowe zarządzanie jakością i bezpieczeństwem żywności na przykładzie wybranych standardów zarządzania
Zadania do wykonania
4. ZARZĄDZANIE CIĄGŁOŚCIĄ DZIAŁANIA W ORGANIZACJI
4.1. Zarządzanie (anty)kryzysowe – ujęcie makro- i mikroekonomiczne
4.2. Zarządzanie ryzykiem – proces oceny
4.3. Systemowe zarządzanie ciągłością działania
Zadania do wykonania
5. PODEJŚCIE SYSTEMOWE DO ZARZĄDZANIA SPOŁECZNIE ODPOWIEDZIALNEGO W ORGANIZACJI
5.1. Społeczna odpowiedzialność i jej znaczenie w zarządzaniu organizacją
5.2. Zaangażowanie i znaczenie interesariuszy w koncepcji CSR – co należy wziąć pod uwagę
5.3. Systemowe podejście do CSR
Zadania do wykonania
6. METODY I NARZĘDZIA DOSKONALENIA PROCESÓW W ORGANIZACJACH
6.1. Wprowadzenie do metod i narzędzi doskonalenia procesów
6.2. Wybrane metody i narzędzia zarządzania jakością
6.3. Wybrane metody i narzędzia lean management
Zadania do wykonania
Dodatkowe zadania do wykonania

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier