Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 13 produktów,
łącznie za kwotę 1 860,30 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
The Principles Of Color Applied To Decorative Art (1851)
Moore G. B.
95,90 zł

 
ksiazka tytuł: Lo statuto semiotico dello stereotipo nella pubblicit? autor: MALKI Noureddine
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Lo statuto semiotico dello stereotipo nella pubblicità

Wersja papierowa
Wydawnictwo: KS OmniScriptum Publishing
ISBN: 978-62-08-35398-8
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 72
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2024 r.
Język: włoski

Dostępność: dostępny
256,40 zł

Questa ricerca si concentra sull'uso degli stereotipi nella pubblicità. Si trova quindi all'incrocio di tre campi trasversali. Da un lato, il campo dei "Cultural Studies", in quanto studi culturali dei fatti sociali. In secondo luogo, il mondo della comunicazione commerciale e del marketing pubblicitario, senza dimenticare la retorica, che è un discorso argomentativo e persuasivo per eccellenza.

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier