Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

Koszyk jest pusty
 
ksiazka tytuł: Customer Service Excellence autor: Mattiske Catherine
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Customer Service Excellence

Delighting your customers and your manager
Wersja papierowa
Wydawnictwo: TPC - The Performance Company Pty Limited
ISBN: 978-19-215-4727-0
Format: 14.0x21.6cm
Liczba stron: 102
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
67,00 zł

<p>Customer Service Excellence is a mini-training program in a book designed for customer service professionals, customer service representatives, sales people and business professionals.Customer Service Excellence combines self-study with realistic workplace activities to build advanced knowledge of customer service principles.In a selling situation this Learning Short-take helps to uncover customer needs and sell the value of the produce on benefits rather than just price. In a customer service environment this Learning Short-take helps to listen to the voice of the customer, responding to their stated needs and uncovering their unstated needs.The book includes free downloadable job aids and tools.</p>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier