Copywriting w rekrutacji i employer brandingu
ISBN: 978-83-289-1552-7
Format: 14.0x20.8cm
Liczba stron: 280
Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
Wydanie: 2025 r.
Język: polski
Dostępność: dostępny
To pierwszy podręcznik copywritingu przeznaczony specjalnie dla HR-owców
W książce znajdziesz pakiet konkretnych technik, przykładów, gotowych wzorów tekstów, jak również praktycznych ćwiczeń, dzięki którym tworzone przez Ciebie reklamy rekrutacyjne i oferty pracy zmienią zainteresowanie, jakie wywołują one u potencjalnego kandydata, w przyjemne pragnienie złożenia aplikacji.
Zacznij czytać i ćwiczyć z naszym kursobookiem ― i przekonaj się, że potrafisz doskonale:
odzwierciedlać słowami unikatowe DNA firmy i kreować za ich pomocą pożądany wizerunek marki pracodawcy
definiować EVP i wkomponowywać tone of voice w prawdziwe oczekiwania kandydatów, a także już zatrudnionych pracowników
od ręki i za każdym razem tworzyć skuteczne ogłoszenia rekrutacyjne
pisać newslettery, które wywołują apetyt na czytanie w ramach komunikacji wewnętrznej
tworzyć magnetyczne posty z efektem „lubię to”