Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 1 produkt,
łącznie za kwotę 46,90 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
NIS/NCIS San Diego
Sipe Ret NCIS Special Agent Allan
46,90 zł

 
ksiazka tytuł: Ethics in Advertising autor: Snyder Wally
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Ethics in Advertising

Making the case for doing the right thing
Wersja papierowa
Autor: Snyder Wally
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-11-381-8899-0
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 200
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2016 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
370,50 zł

<P>This book provides students and practitioners with a comprehensive overview of the rules and principles associated with ethical advertising practices. With extensive research, and a variety of case studies, and expert opinions, it discusses why advertising ethics is important both to the consumer and the professional. </P>
<P></P>
<P>The author presents the rules of ethical conduct recommended by the Institute for Advertising Ethics and demonstrates how these are applied in practice, examining why ethics is important; what the ethical dilemmas the industry faces are; and how to motivate better practices among professionals. The book uses real life stories of "native advertising," marketing to children, and diversity in advertising to show how professionals can be inspired to "do the right thing" for consumers and their companies. Readers will learn how they can solve ethical dilemmas to their personal satisfaction in the competitive work environment.</P>
<P></P>
<P>This balanced perspective to the ethical issues that arise in the advertising industry is sure to resonate with students of advertising and marketing.</P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier