Poznań

 

 
 

TWÓJ KOSZYK

W twoim koszyku jest 10 produktów,
łącznie za kwotę 1 545,50 zł
OSTATNIO DODANY PRODUKT :
Godey's Lady's Book, Philadelphia
Various
91,50 zł

 
ksiazka tytuł: Social Media and Crisis Communication autor:
DOSTAWA WYŁĄCZNIE NA TERYTORIUM POLSKI

FORMY I KOSZTY DOSTAWY
  • 0,00 zł
  • 0,00 zł
  • 9,50 zł
  • 12,50 zł
  • 0,00 zł
  • Od 9,90 zł
  • Od 11,00 zł
  • 0,00 zł
  • Od 6,90
  • Od 9,90

Social Media and Crisis Communication

Wersja papierowa
Redakcja: Jin Yan
Wydawnictwo: Taylor & Francis Ltd
ISBN: 978-03-674-8900-7
Format: 15.2x22.9cm
Liczba stron: 434
Oprawa: Miękka
Wydanie: 2022 r.
Język: angielski

Dostępność: dostępny
278,10 zł

<P>The second edition of this vital text integrates theory, research, and application to orient readers to the latest thinking about the role of social media in crisis communication. </P>
<P>Specific crisis arenas such as health, corporate, nonprofit, religious, political, and disaster are examined in depth,&nbsp;along with&nbsp;social media platforms and newer technology. <EM>Social Media and Crisis Communication, Second Edition</EM> provides a fresh look at the role of visual communication in social media and a more global review of social media and crisis communication literature. With an enhanced focus on the ethics section, a short communication overview piece, and case studies for each area of application, it is practical for use in a variety of learning settings. </P>
<P>A must-read for scholars, advanced students, and practitioners who wish to stay on the leading edge of research, this book will appeal to those in public relations, strategic communications, corporate communications, government and NGO communications, and emergency and disaster response. </P>

 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier