Technologie informacyjno-komunikacyjne (TIK) stały się w bardzo krótkim czasie jednym z podstawowych elementów składowych współczesnego społeczeństwa. Edukatorzy znajdują nowe, potężne możliwości włączenia cyfrowych technologii informacyjno-komunikacyjnych do programów nauczania, w związku z czym sprzęt ICT i łączność internetowa są znacznie bardziej rozpowszechnione w szkołach na całym świecie. Każde dziecko zasługuje na dobrego nauczyciela. W dobie rosnących standardów i odpowiedzialności w edukacji, jakość i szkolenie nauczycieli będą ważniejsze niż kiedykolwiek. W tym aspekcie programy kształcenia nauczycieli odgrywają kluczową rolę w zapewnieniu niezbędnego przywództwa w dostosowywaniu kształcenia przedszkolnego i doskonalenia zawodowego nauczycieli do aktualnych potrzeb społeczeństwa. Niniejsza książka przedstawia koncepcyjne ramy pracy nad integracją ICT w programach nauczania szkół i kształcenia nauczycieli. Oświeca ona również wgląd w przegląd literatury przedmiotu, procedurę badania oraz szczegółową analizę jakościową i ilościową zebranych danych. Książka ta przyciągnie ludzi z wielu dziedzin, np. edukacji, administracji, zarządzania i nauki. Nawet laik może z niej wiele skorzystać, czytając ICT i jego osiągnięcia.