Wydawnictwo UEP
księgarnia ekonomiczna Poznań, księgarnia PWN,książki ekonomiczne, wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego, księgarnia w Poznaniu,wydawnictwo uep ekonomia, zarządzanie, finanse, ubezpieczenia, informatyka, nieruchomości, rachunkowość, lean, książka naukowa, Collegium Altum
10
|
20
|
30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 257 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania
<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 > >>
|
|
1.Uzasadnienie odrębności usług
2.Podział usługowego uniwersum
3.Marketingowe podstawy zarządzania usługami
4.Model ...
|
Autorzy za przedmiot niniejszego opracowania przyjęli szeroko pojęty rynek finansowych instrumentów pochodnych. Należą do niego ...
|
|
|
|
|
Każda z dyscyplin nauk ekonomicznych powinna być jednak określona jako nauka praktyczna albo normatywna. W praktycznej działalności ...
|
Marketing. Podręcznik akademicki to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób ...
|
|
|
|
|
I. WPŁYW CZYNNIKÓW KULTUROWYCH NA ROZWÓJ RACHUNKOWOŚCI
1.1. Pojęcia systemu oraz modelu w odniesieniu do rachunkowości
1. ...
|
Podjęty w niniejszej pracy problem badawczy, zgodnie z wiedzą autorki, nie był dotychczas przedmiotem analiz innych ekonomistów. ...
|
|
|
|
|
W monografii poruszono wiele zagadnień, które mają nowatorski charakter miedzy innymi:
-zaprezentowano czynniki i koncepcje dyscypliny ...
|
Niniejsza publikacja łączy wiedzę teoretyczną i doświadczenia praktyczne w zakresie systemu ekozarządzania i audytu (EMAS). ...
|
|
|
|
|
|
Stosowanie mierników niefinansowych jest niezbędne w nowocześnie zarządzanej jednostce samorządu terytorialnego, która ...
|
|
|
<< < 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 > >>