Poznań

 

 
 
 

Wydawnictwo UEP

księgarnia ekonomiczna Poznań, księgarnia PWN,książki ekonomiczne, wydawnictwo uniwersytetu ekonomicznego, księgarnia w Poznaniu,wydawnictwo uep ekonomia, zarządzanie, finanse, ubezpieczenia, informatyka, nieruchomości, rachunkowość, lean, książka naukowa, Collegium Altum
10 | 20 | 30
Wyniki wyszukiwania
Znaleziono 257 pasujących rekordów dla kryteriów wyszukiwania << < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów, Malinowska Paulina

Wprowadzenie – koncepcja i cel pracy Rozdział 1 Znaczenie jakości produktów 1.1. Definiowanie pojęcia jakości 1.2. Jakość z punktu widzenia producenta i konsumenta 1.3. Cechy jakościowe produktów kosmetycznych 1.4. Metody badania cech jakościowych produktów kosmetycznych Rozdział 2 Rynek dermokosmetyków w Polsce – charakterystyka i sposoby komunikowania się przedsiębiorstw z konsumentami 2.1. Pojęcie dermokosmetyku i jego miejsce na rynku aptecznym 2. ... więcej

Badania sensoryczne w ocenie jakości produktów  MD 357, Samotyja Urszula, Sielicka-Różyńska Maria, Klimczak Inga

1.Wstęp do ćwiczeń 2.Badanie wrażliwości sensorycznej 3.Metody wykrywania różnic 4.Metody skalowania 5.metody profilowania sensorycznego 6.Metody punktowe 7.Sensoryczne badania konsumenckie

Logistykacja gospodarki światowej, Konecka Sylwia, Łupicka Anna

Część I. Współczesne trendy i wyzwania w logistyce i łańcuchach dostaw Elżbieta Gołembska, Ważniejsze przesłanki logistykacji w biznesie międzynarodowym Piotr Banaszyk, Rezyliencja ekonomiczna i model biznesu przedsiębiorstwa logistycznego Anna Łupicka, Sylwia Konecka, Ryzyko zakłóceń w łańcuchach dostaw w dobie kryzysów gospodarczych i pandemii COVID-19 Hanna Ziętara, Projekty gospodarki współdzielenia w sektorze gastronomicznym ... więcej

Rola convention bureau w kształtowaniu konkurencyjności miasta, Latuszek Natalia

1. Instytucje a konkurencyjność miast 1.1. Pojęcie konkurencyjności w odniesieniu do jednostek terytorialnych 1.1.1. Pojęcie konkurencyjności 1.1.2. Diament przewagi konkurencyjnej 1.2. Znaczenie zasobów dla konkurencyjności miast 1.2.1. Ujęcia konkurencyjności regionów . 1.2.2. Konkurencyjność miast 1.2.3. Zasoby miasta 1.3. Instytucje jako zasób miasta 1.3.1. Instytucje a konkurencyjność miast 1.3.2. Analiza instytucji 1.3.3. Pojęcie kosztów ... więcej

The internationalisation of Polish industries in the context of the new institutional economics:Diagnosis and determinants, Mroczek-Dąbrowska Katarzyna

This monograph touches upon the relatively under-researched subject of the proces and degree of industry internanationalisation. Situated between the micro- and macroeconomic perspectives, the book deals with economic subsystems which arerarely discussed in the international business literaturę but which constitute a vital pillar of national economics. As Prof. Krzysztof Wach from the Cracow University of Economics emphasises, the book fills a gap in the Polish publishing market not only regarding the idea itself, but also by applying innovative and ... więcej

Rachunkowość finansowa zbiór zadań MD 342, Matuszak Ł.,Różańska E
Marketing . Podręcznik akademicki, Waśkowski Zygmunt

Marketing. Podręcznik akademicki to nowa pozycja na rynku wydawniczym, w której autorzy w zrozumiały, bardzo przystępny sposób wyjaśniają istotę i znaczenie współczesnego marketingu. Niewątpliwym wyróżnikiem podręcznika jest to, że zawarte w nim rozważania często odnoszą się do najnowszych trendów i procesów rynkowych, w tym gospodarki cyfrowej, nowych technologii czy zachowań nabywców w internecie. Na uwagę zasługuje ... więcej

Ewolucja struktur gospodarczych w świetle Schumpeterowskiej koncepcji kreatywnej destrukcji , Anna Kozłowska

Podjęty w niniejszej pracy problem badawczy, zgodnie z wiedzą autorki, nie był dotychczas przedmiotem analiz innych ekonomistów. Rezultaty uzyskane w trakcie realizacji przyjętego celu badawczego i sformułowane na ich podstawie wnioski, zdaniem autorki, poszerzyły wiedzę o roli procesów twórczego niszczenia w zmianach ewolucyjnych. Zaproponowana metoda badawcza umożliwia analizą kreatywnej destrukcji i jej konsekwencji przejawiających się na różnych poziomach hierarchicznych ... więcej

Scales Construction for Consumers' Personal Values , Piotr Tarka

The book refers to theory and practice of the measurement and scales construction in the area of personal values. The effective measurement and scales development is a cornerstone of the scientific and practical research progress. Interdisciplinary in application, book includes: - a discussion of the generał values and personal values across different social science disciplines, as well as their relationships with the human needs, motivations, attitudes and behaviors - types of personal values and their impact on the consumers‘ analysis and ... więcej

Wstęp do teorii prognozowania i symulacji, Guzik Bogusław

Książka ma charakter monograficzny i nawiązuje do kursu teorii prognozowania na kierunku informatyka i ekonometria oraz na innych kierunkach ekonomicznych. Zawiera szkice podstawowych zagadnień metodologicznych prognozowania gospodarczego, dotyczące np.: standardów prognozowania, reguł prognozy, ustalania postaci analitycznej modelu prognostycznego i jego dziedziny, szacowania przypuszczalnego błędu prognozy oraz ustalania dotychczasowej skuteczności procedury prognozowania. Problematykę ilustrowano ... więcej

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 > >>
 
 
 

Newsletter

Newsletter
Zapisz Wypisz

Klikając "Zapisz" zgadzasz się na przesyłanie na udostępniony adres e-mail informacji handlowych, tj. zwłaszcza o ofertach, promocjach w formie dedykowanego newslettera.

Płatności

Kanały płatności

Księgarnia PWN Poznań akceptuje płatności:

  • płatność elektroniczna eCard (karta płatnicza, ePrzelew)
  • za pobraniem - przy odbiorze przesyłki należność pobiera listonosz lub kurier